Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@10:02:21 GMT

یک کشتی ایرانی در سنگاپور به گل نشست

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۵۳۰

یک کشتی ایرانی در سنگاپور به گل نشست

حادثه برای کشتی متعلق به ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هیچگونه خسارت جانی و زیست محیطی به همراه نداشت.

به گزارش مانا، روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای و در واکنش به رخ دادن حادثه‌ای برای یکی از کشتی‌های ناوگان این کشتیرانی در تنگۀ سنگاپور، اعلام کرد: یک فروند از کشتی‌های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه جاری هنگام عبور از تنگۀ سنگاپور به علت مشکلات فنی به گل نشست، اما خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی و زیست محیطی به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: در‌حال حاضر وضعیت تحت کنترل بوده و اقدامات لازم برای جلوگیری از آلودگی احتمالی زیست محیطی و شناور‌سازی مجدد کشتی در جریان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کشتی حادثه دیده تحت پوشش حمایتی همه بیمه‌نامه‌های معتبر بین‌المللی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث کشتی ایران سنگاپور کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد