Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان به تازگی ابراز امیدواری کرده است بیمارستان سوانح سوختگی سمنان تا هفته دولت 99 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، مهدی شادنوش، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پانزدهم مردادماه سال 96، در نشست با خبرنگاران اعلام کرده بود که بیمارستان سوانح سوختگی سمنان در خردادماه 97 افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اردیبهشت‌ماه سال 97 البته این بازه را وسیع‌تر کرد و اعلام کرد که این بیمارستان تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

در یازدهم اسفندماه سال 97 اما نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دیدار با یکی از مشاورین وزیر بهداشت اعلام کرد که پروژه احداث بیمارستان سوانح سوختگی در سال 1398 به بهره‌برداری خواهد رسید؛ وعده‌ای که تحقق آن باز هم به تعویق افتاد تا دانایی در دوم شهریورماه 98 بگوید که این بیمارستان تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

در یکی از آخرین اظهارنظرها درباره این بیمارستان در سال گذشته، در ششم بهمن‌ماه 98 احمد همتی، نماینده سمنان و مهدیشهر و سرخه، ابراز امیدواری کرده بود که این بیمارستان و نیز بیمارستان مهدیشهر در «سال‌های آینده» به بهره‌برداری برسد.

اما به تازگی و در جریان گفتگوی خبرنگار مرآت با فرماندار سمنان(بخش اول و دوم) سیدعباس دانایی اعلام کرد که مسئولان ذی‌ربط در حال پیگیری برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی از محل اعتبارات ملی و نیز اعتبارات سفر ریاست جمهوری هستند و ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان تا هفته دولت سال 99 به بهره‌برداری برسد.

باید دید امیدها برای افتتاح بیمارستان‌ سوانح سوختگی در سال 99 به ثمر می‌نشیند یا مردم استان همچنان باید در انتظار بمانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان سوانح سوختگی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال