Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:37:22 GMT

تغییر برنامه حمل مشعل المپیک توکیو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۵۸۷

تغییر برنامه حمل مشعل المپیک توکیو ۲۰۲۰

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ فقط ۲ روز قبل از شروع برنامه حمل مشعل در فوکوشیما در تاریخ ۲۶ مارس، به تعویق افتاد.

اگرچه امید است که برنامه مشابهی برای این بازی‌ها در سال آینده اجرا شود، اما برنامه حمل مشعل ممکن است دستخوش تغییرات اساسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه ماینیچی، به جای برگزاری حمل مشعل در سراسر ژاپن طی ۱۲۱ روز، حمل مشعل ممکن است تقسیم شود و برنامه همزمان در مکان‌های مختلفی برگزار شود.

در حال حاضر کمیته بین المللی المپیک (IOC) اجازه برگزاری چنین مراسمی در چندین مسیر را نمی‌دهد. جشن‌هایی که برای حمل مشعل در هر منطقه برنامه ریزی شده بود نیز ممکن است تغییر کند.

با این وجود هنوز هم از ۱۰ هزار حمل کننده مشعل و مکان‌های مختلف ذکر شده در طرح اصلی، استفاده خواهد شد.

پیش بینی می‌شود تعویق المپیک به ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ و به دنبال آن پارالمپیک به ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر، بسیار پر هزینه خواهد بود.

قرار بود حمل مشعل به طور رسمی از ۲۶ مارس آغاز شود و طبق برنامه قرار بود این مشعل از هر ۴۷ استان ژاپن عبور کند.

بیشتر بخوانید:

 احتمال برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در سال ۲۰۲۱

 کمیته بین‌المللی المپیک: پکن برای المپیک ۲۰۲۲ یک فرصت ویژه به دست آورده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک 2020 حمل مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند