Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: جهادگران بسیجی استان مرکزی با راه اندازی ۷۰ کارگاه تولید ماسک از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و هفتصد هزار ماسک تولید کردند که پس از ضدعفونی به دست مردم رسید.

براساس اعلام سپاه روح الله، امید محترمی در رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه اراک، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا با سه راهبرد مهم از جمله دعوت عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی و کمک به مدافعان سلامت و تشویق آنها،دعوت از نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه های جهادی و پیشنهاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه شرایط را به گونه ای مدیریت کردند که تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان داد که ولایت فقیه می تواند در حل مشکلات راهگشا باشد و خوشبختانه ما توانستیم در مسیری که ایشان مشخص کردند به خوبی پیش رویم.

محترمی گفت: امروز بواسطه حضور گسترده مردم شاهد انجام اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور هستیم و استان مرکزی نیز در این شرایط خوش درخشید و بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی تاکنون با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با حضور خود نشان داده اند که از دل تهدیدات می توانند فرصت ها را ایجاد کنند، افزود: جهادگران استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا نقش آفرینی بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف انجام دادند.

به گفته وی، جهادگران بسیجی استان مرکزی با راه اندازی ۷۰ کارگاه تولید ماسک که از روزهای ابتدایی شروع به فعالیت کردند بیش از یک میلیون و هفتصد هزار ماسک تولید کردند که پس از ضدعفونی به دست مردم رسید. بیش از ۱۰ هزار جهادگر نیز در قالب ۴۴۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی ضدعفونی معابر و عملیات گندزدایی را انجام دادند.

محترمی افزود: در شرایط کرونا که نگرانی هایی در خصوص امورات شرعی فوت شدگان وجود داشت طلاب بسیجی استان مرکزی با حضور فعال خود در انجام امورات شرعی فوت شدگان خوش درخشیدند و توانستند با حفظ کرامت و رعایت کلیه مسائل بهداشتی کلیه کارهای آنها را انجام دهند و این کار در هیچ کشوری دیده نمی شود و بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: بسیج از دل مردم شکل گرفته و در طول انقلاب اسلامی با حضور خود در میدان های مختلف توانسته به رشد و تعالی خوبی دست پیدا کند. حضور و مشارکت بی سابقه مردم در این روزها نشان می دهد مردم هنوز پای کار انقلاب هستند و حرکت رو به جلوی خود را متوقف نخواهند کرد.

محترمی با بیان اینکه حضور دانشجویان در شرایط کرونایی و اقدامات گسترده آنها بار دیگر ثابت کرد دانشگاه زنده است و جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی در حال حرکت کردن است، افزود: دانشجویان بسیجی امروز نشان دادند برای حل مشکلات کشور می توانند نقش آفرین باشند و ثابت کردند روح آرمان خواهی و آرمان گرایی آنها همچنان در تار و پود دانشگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: اگر جوانان و بسیجیان را بتوانیم باور کنیم قطعا اثرگذار خواهیم بود و لازمه اینکار حمایت از جوانان است. اردوهای جهادی بستر مناسبی برای تربیت جوانان است و دانشجویان می توانند در این مسیر برای آینده پخته شوند و می توانیم مدیران آینده را از دل همین اردوهای جهادی بیرون بیاوریم.

وی تشویق جوانان و دانشجویان به سمت اردوهای جهادی را یک ضرورت دانست و با بیان اینکه همه باید به این مهم توجه کنند تا این تفکر در کشور فراگیر شود، گفت: امروز در سطح دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اراک با حمایت هایی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشت و کمک های دانشجویان بسیجی 1100 بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمک مؤمنانه استانی اجتماعی بسیجی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر

 

 احسان رئیسی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از عملیات بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو ، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و اختصاص یک دستگاه بولدوزر توسط شرکت پایدار سازان قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات بازگشایی جاده روستای عشایری گو از منطقه هنزم و زیردان در حال انجام است.

وی با قدر دانی از همکاری گروه های مردمی و حلقه های میانی تاثیر گذار در این منطقه، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه هنزم و زیردان پای کار بودن گروه های مردمی و معتمدین می باشد که باعث تسهیل در امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

بخشدار مرکزی افزود: روستای گو یکی از مناطق متاثر از سیلاب های اخیر در بخش مرکزی نیکشهر است که خسارات فراوانی به منازل مسکونی و زیر ساخت های آن وارد شده است.

رئیسی اظهار داشت: در طی فعالیت سامانه های بارشی اخیر در این منطقه، ۱۰ کیلومتر از مسیر روستای گو به علت ریزش کوه مسدود شده است که عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

احسان رئیسی گفت: در مدت زمان مسدودی راه های ارتباطی این منطقه نیز با پیگیری های ستاد مدیریت بحران شهرستان، عملیات امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد های امداد رسان بصورت هوایی انجام شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: احداث بند های حفاظتی به منظور انحراف مسیر آب از منازل مسکونی می تواند خسارات سیلاب را در این منطقه به حداقل برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد