Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا در مراسم شب قدر، گفت: مردم مؤمن و مسجدی ما بیشتر از دیگران به قواعد عمل می‌کنند یعنی به مردم مؤمن واقعاً اگر گفته شود در صحن‌ها یا در مراکز یا در مساجد یا در حسینیه‌ها به این شکل می‌توانند حضور پیدا کنند، عقیده من این است که این‌ها که اهل مسجد هستند، به دقت مراقبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: رحمت خدا بر شما که پس از دلتنگی انباشته شده برای حضور و مشارکت در مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد و هیئت‌های مذهبی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب، نشان دادید که شما مؤمنان و متدینان همواره در رعایت قوانین و ضوابط اعلام شده از سوی نهاد‌های تخصصی، پیشتاز و پیشرو بوده‌اید، رعایت شما عزیزان در عدم تجمع در مکان‌های مذهبی پس از شیوع ویروس کرونا، خباثت دین ستیزان و ایادی شیطان را خنثی و بی اثر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: شب نوزدهم رمضان، فرصتی بسیار زیبا و نمونه برای نشان دادن تقید و تعهد مجدد شما به ضوابط حضور در مراسم شب قدر بود که ضمن حظ و بهره معنوی از قرآن و دعا و تضرع به درگاه الهی در کنار دیگر مؤمنان، با رعایت دقیق نکات بهداشتی و رعایت فاصله لازم اجتماعی بار دیگر ایادی شیطان را نا امید کردید.

حجت الاسلام صاحبقرانی بیان کرد: اینجانب و مجموعه خدمتگزاران شما در نهاد‌های دخیل از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان، دست شما را می‌بوسیم و اطمینان داریم در شب ۲۱ و ۲۳ رمضان نیز زیباترین صحنه‌های عبادت و عبودیت و تقید و تعهد خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.   انتهای پیام//ز.ق  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اماکن مذهبی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد