Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:18:14 GMT

خنثی سازی ۳۳ بمب در سرزمین‌های آزادشده سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۳۹۲

خنثی سازی ۳۳ بمب در سرزمین‌های آزادشده سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد مهندسان ارتش سوریه در راستای عملیات پاکسازی زمین‌های مین و اَدَوات انفجاری در دوما و بخش‌های آزاد شده استان درعا، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بمب را در محدوده‌ای به وسعت ۱.۵ هکتار خنثی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارت خانه در بولتن روزانه خود آورده است: «واحد‌های مهندسی نیرو‌های مسلح جمهوری عربی سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته، میادین مین در دوما، جاسم، الحراح در استان درعا را خنثی و پاکسازی کردند. در محدوده‌ای به وسعت ۱.۵ هکتار ۳۳ بمب کشف و خنثی شد.»

طبق گزارش این مرکز، طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ پناهجویی از کشور‌های لبنان و اردن در همسایگی سوریه به این کشور بازنگشته اند که دلیل اصلی آن بسته شدن مرز‌های کشور‌ها به دلیل شیوع ویروس کروناست.

مرکز مشترک نظارت بر اجرای آتش بس روسیه و ترکیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گزارشی مبنی بر نقض آتش بس ثبت نشده است.

روسیه، ترکیه و ایران ضامن آتش بس طرفین جنگ در سوریه هستند. این کشور‌ها علاوه بر انجام کمک‌های بشردوستانه، شرایط را برای بازگشت پناهجویان به کشورشان فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش بس در سوریه ارتش سوریه ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده