Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@20:53:34 GMT

برگزاری گنکره هزار شهید کاشمر در سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۴۰۱

برگزاری گنکره هزار شهید کاشمر در سال آینده

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم ساقی، بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر، با اعلام این خبر که کنگره هزار شهید کاشمر در بهار سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنگره در استان در کاشمر، نیشابور و سبزوار و تربت حیدریه برگزار می‌شود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه از ظرفیت‌های خوب مردمی در این کنگره نهایت استفاده را خواهیم کرد، ادامه داد: در خصوص مبارزه با کرونا نیز هیچ گونه کمبودی در حوزه اقلام بهداشتی در شهرستان نداشتیم و کادر درمانی به صورت شبانه روزی در شهرستان به ارائه خدمات مشغول بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهرستان کاشمر از جهت غربالگری و نمونه گیری ویروس کرونا رتبه اول را در استان داراست، گفت: در حال حاضر مرحله سوم غربالگری در سطح شهرستان در حال اجراست. همچنین مشارکت مردم و نیروهای جهادی، هیئت‌های مذهبی، شهروندان و خیرین در این بحران ستودنی بود.

ساقی با اشاره به اینکه این خدمات جهادی همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: با توجه به کاهش درآمد نفتی و کسری بودجه، مسئولین سال پر تلاطمی پیش رو دارند اما اولویت ما تحقق شعار است لذا باید برای بهبود فضای کسب کار با برنامه‌های مشخص و قابل اندازه گیری نسبت به ارتقا اشتغال و حمایت از واحدهای تولید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از هر گونه سرمایه گذاری در شهرستان استقبال می‌کنیم، ابراز کرد: پروژه‌های ناتمام بسیاری در شهرستان وجود دارد لذا از تعریف پروژه جدید باید خودداری شود تا پروژه‌های نیمه تمام به پایان برسد.

در ادامه حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس یازدهم اظهار کرد: تمام همتمان در چهار سال آینده در مجلس شورای اسلامی تسهیل امور، حمایت از بخش تولید، مباحث معیشتی مردم و مسائل اقتصادی است و برای این امر تمامی نمایندگان به اجماع رسیده اند.

به دنبال ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی در کاشمر هستیم

وی با انتقاد از اینکه در پنج سال گذشته سه برابر واردات کشور صادرات داشته ایم، تصریح کرد: موضوع خام فروشی مشکل عمده کشور ما است که درآمد بیشتری برای کشورهای خارج به همراه دارد، لذا به دنبال ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان هستیم.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه با مدیرانی که در جهت رفع کار مردم سنگ اندازی می‌کنند برخورد خواهد شد، گفت: تمام تلاش خود را برای تولید، اشتغال و تشکیل اقتصاد دانش بنیان داخلی انجام دهیم. کاشمر به عنوان چهارمین شهر زیارتی کشور و مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور نمونه‌ای از پتانسیل‌های خراسان رضوی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای زیر ساخت‌ها در هر زمینه‌ای لازمه ادامه فعالیت‌ها است، ابراز کرد: همان گونه که کارخانجات در هر شهر به حمل و نقل و جاده نیاز دارد، زوج‌های جوان نیز برای شروع زندگی نیاز به تهیه زیر ساخت مسکن دارند.

غربالگری هزار نفر در خصوص بیماری کرونا در کاشمر

در ادامه محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه طرح غربالگری کرونا برای حدود هزار نفر در کاشمر انجام شده است، اظهار کرد: طی ۸۰ روز مبارزه با بیماری کرونا بیش از ۲۰ جلسه در ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد مردم کاشر از طریق تلفن ۴۰۳۰ شناسایی و درمان به موقع برای مبتلایان انجام گرفت، گفت: در چهار سال گذشته توسط نماینده شهرستان در مجلس شواری اسلامی، تجهیزات بیمارستانی زیادی به شهرستان ارسال شد که کمک بزرگی به امر درمان کرد.

بیمارستان بیماران کرونا و آنفلانزا باید جدا شود

در ادامه بهروز بنیادی، نماینده مردم شهرستان کاشمر، خلیل آباد و بردسکن و کوهسرخ در مجلس دهم گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا و ویروس کرونا در پاییز باید بیمارستان‌های بیماران آنفولانزا و کرونا جدا شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بخش کوهسرخ به شهرستان تبدیل شده نیاز به آمایش ۲۵ ساله دارد تا برنامه مدون بلند مدت برای این شهرستان تدوین شود. این بخش از مناطق محروم خطه ترشیز است که با توجه به منابع غنی برای توسعه نیاز به توجه و حمایت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال حمل و نقل درآمد مجلس شورای اسلامی واردات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ