Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@06:17:13 GMT

ائتلاف آمریکایی مواضع داعش در عراق را بمباران کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۴۳۶

ائتلاف آمریکایی مواضع داعش در عراق را بمباران کرد

رویداد۲۴ ائتلاف بین‌المللی علیه تروریسم امروز (پنجشنبه) از حمله به مکان‌های حضور عناصر داعش در عراق خبر داد و این نخستین حملات این ائتلاف طی یک ماه گذشته از زمان خروج از پایگاه‌های عراق است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این ائتلاف که رهبری آن را آمریکا بر عهده دارد، در بیانیه‌ای ادعا کرد که ضربات بی‌سابقه و دردناکی را به مخفیگاه‌های داعش وارد آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که این حملات از سوی هواپیماهای نیروهای فرانسوی در روستای مزیریر در منطقه الحویجه واقع در کرکوک در شمال عراق، انجام شد.

عناصر بازمانده داعش اخیرا عملیات‌های تروریستی خود علیه غیرنظامیان و دستگاه‌های امنیتی در عراق از جمله دیالی واقع در شرق این کشور را شدت بخشیده‌اند.

عملیات ائتلاف بین‌المللی در عراق در دوره اخیر به حداقل رسیده بود.

روز دوشنبه فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در نتیجه گفت‌وگوهای سازنده بین دولت عراق و ائتلاف بین‌المللی، اردوگاه محل استقرار این نیروها در فرماندهی عملیات نینوا به نیروهای عراقی بازگردانده شد.

نیروهای ائتلاف بین‌المللی پیشتر اردوگاه «کی وان» در استان کرکوک واقع در شمال عراق را به نیروهای عراقی بازگردانده بودند.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نظامیان آمریکا داعش ائتلاف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس