Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس کل دادگستری استان فارس روز پنجشنبه در سفر به شهرستان کوار از ۲  واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد. حجت الاسلام  سید کاظم موسوی در این سفر که با حضور دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان فارس انجام شد روند تولید در کارخانه ذوب آهن پاسارگاد و علل توقف خط تولید کارخانه قند این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه پیگیری مشکلات تولید و استفاده از ظرفیت حمایتی دادگستری از تولید استان را جهادی دنبال می کنیم گفت: با راه اندازی کارگروه های شهرستانی ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده ایم ارتباط بین تولید کنندگان و مجموعه قضایی استان را تسهیل نمائیم.

 حجت الاسلام موسوی در جریان بازدید از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار ضمن تحسین همت مهندسین و کارگران این مجموعه گفت: دست حمایتی مجموعه قضایی استان هرگز اجازه اجازه تعطیلی و توقف هیچ واحد تولیدی را نخواهد داد.

  مجموعه ذوب آهن پاسارگاد یکی از صنایع بزرگ استان است که بیش از ۳ هزار کارگر در آن مشغول به کار می باشند.

همچنین در ادامه این سفر رییس کل دادگستری استان فارس از شرکت سهامی تولیدی قند پارس واقع در شهرستان کوار نیز بازدید  کرد و ضمن دیدار با مدیران این مجموعه علل توقف این واحد تولیدی را با حضور فرماندار کوار، امام جمعه شهرستان و مسئولین محلی بررسی و بر رفع موانع حقوقی آن در اسرع وقت تأکید کرد.

حجت الاسلام موسوی در دیدار از واحد تولیدی ضمن ابراز تأسف از اینکه چنین واحد تولیدی با سابقه ای به یک باره در سال ۷۷ متوقف گردیده است بررسی و آسیب شناسی این امر را خواستار شد و بیان داشت: آسیب شناسی این موضوع می تواند ضمن کمک به این واحد تولیدی زمینه پیشگیری از وقوع حوادث مشابه برای سایر تولید کنندکان را فراهم نماید.

این مقام قضایی استان فارس با بیان اینکه بازگشت این واحد به لحاظ قدمت و جایگاه آن در شهرستان بسیار حائز اهمیت است گفت: رییس حوزه قضایی شهرستان کوار در اولین جلسه کارگروه شهرستانی ستاد، مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه را احصاء و بررسی کند و تا سر حد امکان راه حل مشکلات با همکاری مسئولان به صورت محلی در دستور کار قرار گیرد اما در صورتی که مشکلات ادامه یافت از مرکز استان و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موضوع را شخصاً دنبال می شود تا این واحد تولیدی هر چه سریع تر به تولید برسد.

شهرستان کوار در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دادگستری شیراز کوار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شیراز کوار فارس دادگستری شیراز کوار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد