Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:18:56 GMT

راز موفقیت رونالدو فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۷۱۱

راز موفقیت رونالدو فاش شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او تا کنون در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی افتخارات زیادی کسب کرده است. اما این بازیکن در ابتدا بسیار لاغر اندام و با فیزیک بدنی پایین بوده است که با اتفاقاتی که در زندگی او می‌افتد، تبدیل به یک بازیکن طراز اول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریو فردیناند هم تیمی رونالدو در تیم فوتبال منچستر یونایتد درباره او گفته است: وقتی رونالدو به تیم ما پیوست اندام بسیار ضعیفی داشت. او در بسیاری از بازی‌ها با مشکل تنفسی مواجه می‌شد و در دوئل‌ها مغلوب حریفان می‌شد.

رایان گیگز دیگر هم تیمی رونالدو در تیم منچستر یونایتد درباره رونالدو اظهار کرده است: وقتی رونالدو به جمع شیاطین سرخ پیوست بازیکن با استعدادی بود، اما مهارت‌های او برای یک فوتبالیست حرفه‌ای کم بود. بازیکنان تیم در تمرینات به خاطر اشتباهاتش او را مسخره می‌کردند.

گری نویل بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد درباره علت متحول شدن کریستیانو رونالدو گفته است: رونالدو در فصل ۰۶-۲۰۰۵ عملکرد ضعیفی داشت. در این فصل او در ۳۳ بازی ۹ گل به ثمر ساند. رونالدو از نظر قوای بدنی هم بسیار ضعیف بود. سران تیم منچستر یونایتد در حال تصمیم گیری برای فروش این بازیکن بودند.

او ادامه داد: اما همه چیز پس از حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تغییر کرد. او دیگر یک بازیکن ضعیف نبود. او با تمرینات سخت خود پس از جام جهانی، دوباره متولد شد. قوای بدنی او به گونه‌ای تغییر کرده بود که مثل یک بوکسور سبک وزن شده بود. او با تمرینات حرفه‌ای و پشتکار خود از یک بازیکن متوسط تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شد و توانسته است تا امروز که ۳۵ سال دارد، در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند.

رونالدو در فصل‌های ۰۷-۲۰۰۶ و ۰۸-۲۰۰۷ رشد چشم گیری داشته است. او در این فصول به ترتیب ۱۷ و ۳۱ گل به ثمر رسانده است. عملکرد او در خلق موقعیت و دریبل زنی هم به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد. طبق گفته گری نویل پشتکار و تلاش و برنامه تمرینی مناسب عاملی برای تحول این بازیکن بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو گرت بیل منچستر یونایتد یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه

فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه

دیگر خبرها

  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!