Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:24:18 GMT

راهکار فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۷۸۵

راهکار فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب کی‌روش

رویداد۲۴ کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران برای دریافت پاداش 200 هزار دلاری خود بابت سومی در جام ملت های آسیا به فیفا شکایت و فدراسیون فوتبال را محکوم کرده است. بر این اساس فدراسیون ایران باید این مبلغ را به اضافه هزینه دادرسی به پرونده به کی روش پرداخت کند.
از این رو مسئولان فدراسیون فوتبال که این بدهی را پذیرفته اند، به دنبال راهی برای پرداخت پول به کی روش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص گفته می شود مسئولان فدراسیون قصد دارند با ارسال نامه ای به فیفا خواهان پرداخت طلب کی روش از محل مطالبات ایران در این نهاد شوند.

بیشتر بخوانید: مشکلات مالی فدراسیون فوتبال؛ از دو شکایت دردسرساز تا ماجرای اسکوچیچ و شستا

فدراسیون فوتبال در حالی خواهان این است که فیفا مبلغ طلب کی روش را پرداخت کند که در هفته های گذشته درباره پول های بلوکه شده ایران در فدراسیون جهانی بارها صحبت شده و برخی بر این باورند که مبالغ اعلام شده درباره مطالبات ایران واقعی نیست اما مسئولان ایرانی نظر دیگری دارند.
باید دید آیا فدراسیون جهانی حاضر خواهد شد 200 هزار دلار طلب کی روش را به جای فدراسیون ایران به این مربی پرتغالی پرداخت کند یا خیر.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال طلب کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال