Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران, علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی کشور از کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت نسبت به اسفند در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۰ هزار تا ۹۲ هزار تومان به مغازه دار و ۱۰۰ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به کاهش بودجه خانوار و افت تقاضا برای خرید در ماه رمضان پیش بینی می‌شود که روند نزولی قیمت گوشت در بازار ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملکی درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: در حال حاضر تقاضایی آن سوی مرز‌ها برای خرید دام نیست و پیش بینی می‌شود که اگر دام از مرز‌های کشور قاچاق نشود، بازار گوشت التهابی نداشته باشد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۰ هزار تا ۴۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: عرضه کنونی دام در میادین نسبت به گذشته بهبود یافته است.

این مقام مسئول در واکنش به مباحث مطرح شده پیرامون صادرات دام زنده بیان کرد: علی رغم ‌زایش‌های مناسب بهاره و انباشت دام در واحدها، صادرات دام صدمه جدی به بازار گوشت وارد می‌کند.

ملکی در پایان درباره آخرین وضعیت تب کریمه کنگو تصریح کرد: طی سال‌های گذشته تب کریمه کنگو ناشی از بی احتیاطی کشتارکنندگان اتفاق افتاده است و این موضوع ارتباطی به بافت گوشت ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گوشت قرمز قاچاق گوسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول