Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح و مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برای ارائه این آموزش ها در قالب طرح ملی مهارت ‌آموزی سربازان تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌ نامه فرزندان پسر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوره  خدمت سربازی می‌ توانند از آموزش‌ های رایگان فنی و حرفه ‌ای متناسب با بازار کار بهره ‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توانمندسازی فرزندان پسر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کشور و این استان برای ورود به بازار کار، کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای آنان و غنی ‌سازی دوره خدمت سربازی مهمترین اهداف اجرای طرح ملی مهارت ‌آموزی سربازان است.

مبشری عنوان کرد: آن عده از فرزندان پسر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد که در دوره  خدمت سربازی از آموزش ‌های مهارتی اشتغال برخوردار شوند می ‌توانند در آینده از خدمات مشاوره شغلی و تسهیلات اشتغالزایی این نهاد حمایتی استفاده کنند.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه ‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان زیر پوشش بوده که پایه و اساس آن نیز ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای است. 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی کارگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کارگاه فنی و حرفه ای یاسوج کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کارگاه فنی و حرفه ای یاسوج کمیته امداد امام خمینی زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مددجویان زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد