Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:21:56 GMT

فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در سراسر کشور مجاز شد+ اسامی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۹۷۰

فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در سراسر کشور مجاز شد+ اسامی

درحالی که هفته گذشته فعالیت ۱۷ رشته انفرادی ورزشی انفرادی در شهرهای با وضعیت سفید کرونا از سر گرفته شد، اما امروز (پنجشنبه) با تصمیم ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش این تعداد به ۳۰ رشته و در سراسر کشور تعمیم یافت.

به گزارش ایسنا، ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره ۱۳ خود از  آغاز فعالیت های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد که پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی،   بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته های ورزشی هستند که فعالیت آن ها مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند و همچنین با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تمام باشگاه ها به طور دقیق نظارت خواهند شد.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده است که هرگونه تصمیم بعدی منوط به بررسی شرایط روز در نقاط مختلف کشور و ابلاغ وزارت بهداشت است.

به گزارش ایسنا، پیش از این ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بود که پس از تعطیلی دو ماهه ورزش ایران با حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساختمان وزارت ورزش برگزار شد، فعالیت باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی ندارند در ١٣٢ شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ١٦ اردیبهشت ماه مجاز شمرده شد.

طبق تصمیم قبلی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، رشته‌های تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت‌یابی، اسکی، پیاده‌روی، بازی‌های فکری، طناب‌زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی رشته های ورزشی هستند که فعالیت آن‌ها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش رشته ورزشی رشته ورزشی انفرادی ستاد مقابله سراسر کشور کرونا در ورزش وزارت بهداشت باشگاه ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • فعالیت ۸۰۰۰۰ ماما در کشور/ استخدام ۱۵۷۰ ماما در سال گذشته
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است