Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:16:16 GMT

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مرند حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۲۸۲

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مرند حل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه شهرک صنعتی مرند خبر داد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی مرند، از رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این شهرک خبر داد و گفت: با توجه به تحویل رایگان زمین و رایزنی انجام شده با مسئولان مخابرات استان، مقرر شد دکل مخابراتی بی تی اس در شهرک صنعتی مرند نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان اعتبار برای اجرای دکل مخابراتی بی تی اس در شهرک صنعتی مرند در حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با اجرای دکل مخابراتی بی تی اس موبایل، مشکلات به وجود آمده در زمان عدم پوشش سیگنال تلفن همراه مانند خطا در برقراری تماس ریزش آنتن حین مکالمه مکالمه ناپایدار و قطع شدن تماس هنگام صحبت کردن در شهرک صنعتی مرند بطور کامل رفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، شهرک صنعتی مرند با اشتغال بالغ بر 1432 نفر و با سرمایه گذاری افزون بر 874 میلیارد ریال در 10 کیلومتری شهرستان مرند و 85 کیلومتری مرکزاستان واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرك صنعتي آنتن دهی شهرک صنعتی مرند تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد