Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانه ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال گذشته با بهره برداری از استخر سرپوشیده این دانشگاه ۱۰۰ درصد افزایش یافت. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از به نقل از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، افتتاح استخر سرپوشیده ورزشی دانشگاه با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد ریال دهه فجر سال گذشته و با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب دانشگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استخر در ابعاد ۲۵ در ۱۶ متر مربع و با شش خط شنا و بخش‌های ماساژ درمانی، سونای بخار و خشک، جکوزی می‌باشد که با بهره‌برداری از آن، مجموعه فضای ورزشی سرپوشیده دانشگاه به ۸۵۹۰ متر مربع رسید و با احتساب فضای ورزشی روباز سرانه ورزشی دانشگاه از ۲.۵ متر مربع به ۵ متر مربع افزایش یافت.
پیش از این نیز فاز یک این مجتمع شامل سالن‌های تیراندازی، اسکواش، بدنسازی، شطرنج، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به بهره‌برداری رسیده و در آن خدمات متنوعی به دانشجویان، کارکنان و اساتید ارائه می‌شود.
همچنین یک زمین چند منظوره روباز نیز با مساحت ۷۹۱ مترمربع در حال احداث است.
نگاهی کوتاه به فعالیت‌های تربیت بدنی دانشگاه در سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که این حوزه مسابقات و جشنواره‌هایی شامل جشنواره ورزش‌های همگانی استانی با مشارکت دانشگاه‌های استان و میزبانی مشترک بین دانشگاه‌ها با حضور بیش از ۶۰۰ نفر دانشجو، مسابقات ورزشی به مناسبت روز دانشجو در هشت رشته ورزشی، مسابقات ورزشی به مناسبت هفته منابع طبیعی، لیگ فوتسال پسران با حضور هشت تیم، مسابقات دهه فجر کارکنان با مشارکت ۴۴۰ نفر و در ۹ رشته ورزشی، مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه ها، میزبانی مسابقات تیراندازی دختران و میزبانی مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه دو کشور برگزار نموده که طی آن موفقیت‌هایی نظیر کسب عنوان سومی رشته انفرادی مسابقات کاراته کشوری و اعزام به مسابقات آسیایی، کسب دو عنوان دومی مسابقات انفرادی شنای دانشجویان دختر، کسب مقام قهرمانی تیمی مسابقات تیراندازی دانشجویان دختر و کسب مقام اول در مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه دو کشور و کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان کشور حاصل شده است.
از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه می‌توان به پیاده‌روی و گلگشت دانشجویی، صعود گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه به قله دماوند و …، برگزاری کارگاه‌های اصول برنامه ریزی تمرینات مقاومتی و ورزشی و کلاس کودک و خانواده ویژه خانواده کارکنان دانشگاه، تجهیز مرکز مشاوره و تندرستی و پایش ۲۷۵ دانشجو اشاره کرد.
گفتنی است این اقدامات و فعالیت‌ها با هزینه کرد حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محقق شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فضای ورزشی سرانه ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان ورزشی دانشگاه دانشگاه ها متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند