Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:54:58 GMT

مصدومیت کوتینیو تاثیری در علاقه چلسی به او ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۶۷۸

مصدومیت کوتینیو تاثیری در علاقه چلسی به او ندارد

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که فلیپ کوتینیو نباید انگیزه اش را از دست بدهد چرا که شرایط برای او بهتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته گمانه‌زنی های زیادی در رابطه با آینده فیلیپ کوتینیو مطرح شده است. به نظر می رسد بایرن مونیخ تمایلی به دائمی کردن قرارداد این ستاره برزیلی نداشته باشد و احتمالاً در صورت بازگشت به بارسلونا هم توسط این تیم کاتالانی به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بر اساس شایعات به نظر می رسد که چلسی مهم ترین مشتری هافبک برزیلی به حساب می آید اما با این حال او فعلاً به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین به دور است. ریوالدو اما معتقد است که مصدومیت کوتینیو تاثیری در علاقه چلسی به او نخواهد داشت. او در این باره گفت: " چلسی علاقه زیادی به جذب کوتینیو دارد اما من فکر نمی کنم که مصدومیت او باعث شود که آنها از این علاقه دست بکشند. از این گذشته فرصت زیادی تا شروع فصل آینده باقی مانده و تا آن زمان بهبود خواهد یافت."

 

ریوالدو در ادامه گفت: " من هنوز هم معتقد هستم که کوتینیو کیفیت لازم را برای موفقیت دارد. با این حال گاهی اوقات فوتبال سخت و بی رحم می شود. این امکان وجود دارد که مشکلی که از قبل داشتید در یک لحظه به طور کامل از بین برود. بنابراین کوتینیو باید آرامش خود را حفظ کند و به آینده اطمینان داشته باشد زیرا او کیفیت لازم برای درخشش در هر باشگاهی را داراست. باید مثبت اندیشی خود را ادامه دهد چرا که مطمئنا همه چیز بهتر خواهد شد."

بارسلونا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ چلسی ریوالدو برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ چلسی ریوالدو برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم