Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: به دنبال این هستیم که معین‎های اقتصادی را به فعالیت‌‏های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم؛ این حضور، راهکاری برای رونق اقتصادی خواهد بود.

میثم کرمانی در جلسه شورای اداری که در سالن همایش‎های فرمانداری کاشمر برگزار شد، عنوان کرد: سازمان همیاری به عنوان حامی شهرداری‎های استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی آمادگی داشته و دارد که بیش از گذشته به حوزه‌های مدیریت شهری کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر چه در حوزه معین‎های اقتصادی تا کنون اتفاقات خوبی را شاهد بودیم اما کافی نیست، به دنبال این هستیم که حوزه معین‎های اقتصادی را به فعالیت‏‌های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: دیجیتال مارکتینگ می‏‌تواند موجب تحول بیش از گذشته در تمام استان شود و به سودآوری بیشتر برای مردم منطقه کمک‎ کند. اکنون یک هزار و 60 نفر در سطح استان مشغول فراگیری آموزش‎های لازم در این زمینه هستند.

وی گفت: بیش از 230 نفر به صورت آنلاین و 830 نفر به صورت آفلاین آموزش‎ها را فرا می‏‌گیرند. در آینده نزدیک این افراد تریبون‏‌های اقتصادی استان خواهند بود و نقش بسزایی در حوزه اقتصادی شهرستان کاشمر ایفا خواهند نمود.

کرمانی بیان کرد: به محض اتمام آموزش این افراد، برایشان صندوق‎های خرد تشکیل خواهد شد و از آن‌ها حمایت می‎شود تا بتوانند خودشان بنگاه اقتصادی کوچک باشند و به ایجاد درآمد بپردازند.

فرش قرمز برای سرمایه‎گذاران

در این جلسه فرماندار کاشمر بر حفظ و افزایش درصد اشتغال شهرستان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی باید به حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صدمه دیده از کرونا بپردازند.

مسلم ساقی اظهار کرد: لازم است توجه به بخش تولید روستایی، مد نظر بخشداران و دستگاه‌های متولی قرار گیرد، همچنین باید فرهنگ‌سازی بومی - منطقه‎ای و آموزش و ارتقاء سطح دانش و آگاهی روستاییان مدنظر باشد.

وی مطرح کرد: همه مدیران موظف هستند با معین‎های اقتصادی همکاری داشته باشند و نباید آن‌ها را پشت درهای بسته نگه دارند. ما از هر گونه سرمایه‎گذاری در منطقه استقبال کرده و فرش قرمز برایشان پهن می‎کنیم.

فرماندار کاشمر گفت: پروژه‎ها باید اولویت‌بندی شوند و با توجه به تعداد زیاد پروژه‎های نا تمام، در حد امکان از تعریف پروژه‎های جدید پرهیز شود. از هر دستگاه اداری که بتواند پروژه‌ای را به بخش خصوصی واگذار کند، حمایت خواهیم کرد.

اضافه شدن بردسکن به طرح ملی چهار خطه شدن راه بجنورد ـ اسفراین ـ سبزوار

در این جلسه نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اقدامات انجام شده، هنوز عقب ماندگی‌‏های فراوانی را در سطح شهرستان‌های مختلف به خصوص کوهسرخ داریم. باید قبل از اینکه در شهرستان کوهسرخ وارد مبحث انتصاب‎ها شویم، برنامه آمایش 25 ساله فراهم شود.

بهروز بنیادی افزود: با توجه به اینکه فقدان برنامه آمایشی موجب شده هر مدیری که می‌‏آید بر اساس صلاحدید و نظر شخصی‌اش کار کند، تهیه برنامه آمایشی باید در اولویت قرار گیرد.

وی توسعه راه‎ها را عنصر بسیار مهمی در فعالیت‏‌های اقتصادی و توسعه‏‌ای منطقه دانست و گفت: با تلاش‎های صورت گرفته توانستیم ردیف ملی و بودجه مناسبی برای باند دوم محور شادمهر، کاشمر، بردسکن و انابد محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در فاز دوم محور کاشمر به شادمهر پیمانکار مشغول به فعالیت است و به زودی مجوز مناقصه فاز سوم نیز صادر و انجام می‏‌شود، از اضافه شدن بردسکن به طرح ملی چهار خطه نمودن راه بجنورد ــ اسفراین ــ سبزوار خبر داد و گفت: در لایحه بودجه سال ۹۹ دولت، طرح چهار خطه شدن محور بجنورد ـ اسفراین ـ سبزوار به طول ۱۷۵ کیلومتر به مجلس ارائه شد که بر اساس پیگیری‏‌های صورت گرفته شامل اضافه شدن فاصله سبزوار تا بردسکن به این پروژه بود.

بنیادی اظهار کرد: در پیوست شماره 1 بودجه سال ۹۹ کشور به چهار خطه نمودن راه بجنورد ـ اسفراین ـ سبزوار و بردسکن به طول ۳۰۰ کیلومتر اصلاح شد.

بخش تولید نیازمند حمایت جدی

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین منتخب مردم کاشمر در مجلس یازدهم، توجه به معیشت و اقتصاد مردم را از جمله اولویت‎های خود در این دوره ذکر کرد و گفت: طی 5 سال گذشته تقریبا از نظر حجمی سه برابر واردات، صادرات داریم اما از نظر ریالی برابر هستیم.

وی مطرح کرد: بخش تولید نیازمند حمایت جدی است. در مجلس دنبال رفع قوانینی که بسیار دست و پا گیر هستند، خواهیم رفت؛ در بخش تولید بیش از 4 هزار ماده قانونی مزاحم داریم که بخش زیادی از آن‌ها در مجلس دهم رفع گردید.

نیک‌بین عنوان کرد: در استان خراسان رضوی و به خصوص کاشمر که دومین شهر زیارتی استان محسوب می‌‏شود ظرفیت و پتانسیل بسیاری وجود دارد. زمانی در این منطقه کارخانه دایر خواهد شد و اشتغال رونق خواهد گرفت که زیرساخت حمل و نقل جاده‌ای درست باشد.

وی از سرمایه‏‌گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی نام برد و گفت: باید تلاش کنیم سرمایه‏‌گذاران در منطقه بمانند و برایشان امنیت روحی و روانی ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیجیتال مارکتینگ رونق اقتصادی کاشمر دیجیتال مارکتینگ معین های اقتصادی خراسان رضوی ـ اسفراین ـ بخش تولید چهار خطه بجنورد ـ ـ سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اکسپوی تهران به دنبال احیای جایگاه مازندران در کریدورهای بین المللی حمل و نقل به منظور رونق و توسعه تجارت خارجی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت های توانمند در حوزه صادراتی در این نمایشگاه حضور دارند و این امر پشتوانه جدی برای مبادلات تجاری در کشور است، اظهار کرد:
رویکرد استان مازندران در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۷ شرکت معظم صادرات محور استان برگزار شده است، افزایش مبادلات تجاری در حوزه بین الملل است و خوشبختانه تفاهمات اولیه خوبی با شرکت های خارجی منعقد شده است.

حسینی با اشاره به اینکه امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه شاهد سرفصل جدیدی در توسعه تجارت استان مازندران باشیم، تصریح کرد: از جمله مسائلی که در این نمایشگاه پیگیری می کنیم، نقش جدی در کریدورهای حمل و نقلی و ایجاد مجموعه ها، هلدینگ ها و هاب های چند کشور با رویکرد انتقال کالا و تولید کالا به صورت واسطه ای در مناطق آزاد است که با حضور صاحبان نظر و مجموعه های مختلف در استان و کشور امیدواریم در آینده حوزه صادرات مازندران موثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران در جایگاه مناسبی در همه کریدورهای تعریف شده بین المللی چین، هند و روسیه دارد، یادآور شد: بنا داریم با این رویکرد در ۱۴۰۳ در مبادلات و مناسبات تجاری با همسایگان و کشورهای هدف تجاری و صادراتی حضور داشته باشیم.

کد خبر 6093969

دیگر خبرها

  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟