Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@05:27:24 GMT

دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۸۲۵

دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد

دادستان عمومی و انقلاب استان گلستان، دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با گزارش حراست یکی از بیمارستان‌های مرکز استان، دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام مجرمانه صادر و در نتیجه آن، پنج نفر دستگیر شدند که یکی از آنها مادر نوزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ‌یک از کسانی که دستگیر شده‌اند از کادر درمانی بیمارستان‌های استان نیستند و به جز مادر کودک، بقیه دستگیرشدگان از خارج از استان هستند.

دادستان عمومی و انقلاب گلستان گفت: بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهد مادر نوزاد برای وضع حمل به بیمارستان مراجعه کرده و بقیه با اقداماتی مانند جعل مدارک و دست بردن در شناسنامه و دریافت گواهی ولادت، کار نقل و انتقال نوزاد را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: برای این افراد پرونده تشکیل و بررسی این موضوع که آیا این افراد پیش از این هم اقدام به خرید و فروش نوزاد می‌کردند یا افرادی داخل استان هم با آنها همکاری داشته‌اند، در شعبه بازپرسی دادسرای گرگان در حال انجام است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه حال نوزاد خوب است و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد، تاکید کرد: این پرونده با دقت و حساسیت دنبال و نتیجه آن از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرونده خرید و فروش نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد

   

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد