Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:15:10 GMT

نباید به وحدت و انسجام فراکسیون اکثریت ضربه بزنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۸۷۷

نباید به وحدت و انسجام فراکسیون اکثریت ضربه بزنیم

نظری بیان اینکه جریان رقیب همه حرکات ما را رصد می کند، ادامه داد: اگر ما نیروهای انقلابی در ابتدای راه برای انتخاب رئیس مجلس با هم دچار چالش شویم قطعا در ادامه راه به ضرر ما تمام خواهد شد. قطعا توئیت آقای نادران بسیار عالی بود، ما نباید به وحدت و انسجام فراکسیون لطمه بزنیم. ضمن آنکه نباید یک نفر را سیبل قرار دهیم و تخریب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدغنی نظری درباره کارکردهای فراکسیون اکثریت در مجلس آینده گفت: در هر مجلسی متناسب با شرایط اجتماعی و توقعات مردم فراکسیون اکثریت شکل می گیرد. این اکثریت اگر به صورت منسجم و تشکیلاتی عمل کنند موفق می شود اما اگر جزیره ای فعالیت کنند، در داخل این اکثریت مجموعه های متعددی پدید بیاید، نشانه ضعف آن مجموعه خواهد بود.

وی درباره نقش فراکسیون در ایجاد وحدت یادآور شد: تشکیل فراکسیون اکثریت با 220 عضو یک مجموعه استخوان داری خواهد بود. اگر همه اعضا متلزم به تصمیمات فراکسیون باشند و طبق برنامه پیش بروند قطعا تصمیمات فراکسیون در رأی گیری های داخل صحن نقش کلیدی خواهد داشت. در عوض هر چقدر داخل فراکسیون تشتت باشد اختلافات در صحن بروز و ظهور پیدا می کند.

منتخب مردم خلخال و کوثر در نقد برگزاری جلسه موازی برای انتخاب هیات رییسه اظهار کرد: از دوستان خواهش داریم که در مجلس یک فراکسیون قوی داشته باشیم و هر کسی به وحدت آسیب می زند خیانت می کند. به همه دوستان گفتیم که تمام کارها و تصمیمات و رقابت ها را در داخل فراکسیون انجام دهیم. هر کس در فراکسیون برای حضور در ترکیب هیأت رئیسه رأی آورد هم او در صحن برای حضور در ترکیب هیأت رئیسه اعلام آمادگی کند.

وی التزام به مکانیزم تعریف شده برای انتخاب هیأت رئیسه مجلس آینده در فراکسیون اکثریت را مقدمه ای لازم خواند و ادامه داد: حالا هر کار موازی این مکانیزم انجام شود آسیب به وحدت می زند، بنابراین نه تنها نفعی ندارد بلکه به کار تشکیلاتی ضرر خواهد زد. معتقدم جلسات موازی برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه ایجاد تردید و دودلی و شبهه می کند.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به توئیت الیاس نادران درباره جلسه موازی جبهه پایداری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس آینده گفت: برگزاری هر جلسه موازی به وحدت آسیب می زند و به جامعه تصویری تشتت آمیز از مجلس منعکس کند بنابراین خیانت است. باید اجازه داد نمایندگان خودشان تصمیم بگیرند، هر گونه هدایت از بیرون اقدام مذمومی است.

وی با بیان اینکه جریان رقیب همه حرکات ما را رصد می کند، ادامه داد: اگر ما نیروهای انقلابی در ابتدای راه برای انتخاب رئیس مجلس با هم دچار چالش شویم قطعا در ادامه راه به ضرر ما تمام خواهد شد. قطعا توئیت آقای نادران بسیار عالی بود، ما نباید به وحدت و انسجام فراکسیون لطمه بزنیم. ضمن آنکه نباید یک نفر را سیبل قرار دهیم و تخریب کنیم.
نظری درباره هم داستانی جبهه پایداری با احمدی نژادی ها یادآور شد: جریان احمدی نژاد چندان وزنی در مجلس ندارد. هم داستانی جبهه پایداری با آنها برای آن است که یک جریانی مقابل آقای قالیباف بشوند. به نظر من این موضوعات تا روز تشکیل فراکسیون ایرادی ندارد اما اگر گزینه آنها داخل فراکسیون 50 رأی آورد، دیگر نباید در صحن به رقابت پردازد. ما باید تلاش کنیم رئیس با رأی بالا انتخاب شود نه با 120 رأی.

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون اکثریت برای انتخاب هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد

به گزارش جماران؛ دولت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت او با اکثریت آرا تصمیم به تعطیلی شبکه الجزیره گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره در "اسرائیل"، این شبکه دیگر حق پخش در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را هم ندارد و کارت خبرنگاران آن باطل شده و تجهیزات این شبکه نیز مصادره خواهد شد.

بر این اساس، سایت شبکه الجزیره نیز در اراضی اشغالی فیلتر خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم