Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور سعید باستانی، نماینده تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، محسن زنگنه منتخب این حوزه انتخابیه در مجلس و علی‌اکبر لبافی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در محل فرمانداری شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در این جلسه گفت: تربت حیدریه در حوزه عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی جزو شهرستان‌های‌ برتر استان محسوب می‌شود که باید برای حفظ این جایگاه تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبر لبافی افزود: باید به سمت مشارکت متقابل بیشتر مردم و معین‌ها، بازتوانی و ایجاد مشاغل خرد خانگی و روستایی و تاسیس صندوق‌های خرد روستایی پیش برویم تا به عنوان یک مدل موفق بتوانیم در سال جهش تولید در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه نیز گفت: تاکنون در قالب 45 پروژه تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ریالی 22 هزار میلیارد تومان در شهرستان تربت حیدریه به امضا رسیده است.

علی رستمی با اشاره به اینکه در شهرستان تربت حیدریه 14 معین اقتصاد مقاومتی حضور دارند که کار خود را شروع کرده‌اند، افزود: در سال جاری علیرغم تعریف ۵۵ پروژه در شهرستان، پیش‌بینی می‌کنیم در شش ماهه ابتدای سال جاری قراردادهای جدیدی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز منعقد شود.

در این جلسه نماینده تربت حیدریه در مجلس و منتخب این حوزه انتخابیه به عنوان اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خصوص پیشبرد سیاست‌های استاندار خراسان رضوی در استان و شهرستان اعلام همکاری کردند، تا با هم‌افزایی قدم‌های بیشتری برداشته شود.

همچنین در این جلسه که دیگر اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان تربت حیدریه نیز حضور داشتند، مجموعه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است تعدادی از معین‌های اقتصاد مقاومتی در این جلسه ضمن ارائه گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده در سال گذشته پیشنهادات سال جاری مجموعه خود را نیز ارائه کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی باستانی خراسان رضوی سرمایه مشکلات واحدهای تولیدی معین های اقتصاد مقاومتی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر