Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:43:28 GMT

افزایش تعداد تعویض ها در بوندس لیگا به پنج

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۴۶۲۴

افزایش تعداد تعویض ها در بوندس لیگا به پنج

اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد که با شروع دوباره رقابت های بوندس لیگا، تعداد تعویض ها در این مسابقات به 5 افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" بعد از تعطیلی دو ماهه لیگ های مختلف اروپایی به دلیل شیوع کرونا، رقابت های بوندس لیگا به عنوان اولین لیگ اروپایی از این هفته آغاز خواهد شد.

با توجه به تعطیلی تمرینات باشگاه های مختلف، اکنون نگرانی زیادی در مورد احتمال افزایش مصدومیت بازیکن ها وجود دارد و بورد بین المللی قانونگذاری فوتبال (IFAB) موافقت کرده که برای مراقبت از سلامت بازیکنان، تعداد تعویض ها افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان آمده است:" از این به بعد، هر تیم در جریان بازی، سه فرصت برای تعویض خواهد داشت؛ از جمله در توقف بین دو نیمه. اگر در دیدارهای برگشت پلی آف های سقوط، وقت اضافی داشته باشیم، هر دو تیم چهارمین فرصت را برای تعویض خواهند داشت که می توانند از آن در فاصله بین وقت قانونی و اضافی استافده کنند یا در بین دو نیمه وقت اضافی. فدراسیون فوتبال آلمان توصیه می کند که در هر زمان تعویض، حداکثر دو بازیکن تعویض شود."

از 36 تیم دسته های اول و دوم آلمان، تنها یک باشگاه با به پایان رساندن فصل 20-2019 مخالفت کرده بود. قرار است رقابت های این فصل بوندس لیگا تا پایان ژوئن به پایان برسد اما فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد در صورت لزوم، این رقابت ها در ماه جولای نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بروسیا دورتموند بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بایرن مونیخ فوتبال آلمان بوندس لیگا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با حضور داوطلبان گروه ریاضی و انسانی آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نوبت اول کنکور سراسری سال 1403 از امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت آغاز شد.

در آزمون صبح امروز 533 هزار و 322 داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و انسانی شرکت کردند.

128 هزار و 362 داوطلب در گروه علوم ریاضی و 384 هزار و 960 داوطلب در گروه‌های علوم انسانی شرکت کردند.

در نوبت اول کنکور 1403 در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که 63 درصد زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

عصر روز پنجشنبه 6 اردیبهشت داوطلبان گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی و صبح روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آزمون فرهنگیان در نوبت دوم کنکور در تیر ماه برگزار نمی‌شود بنابراین تعداد داوطلبان حدود 100 هزار نفر کمتر است.

همچنین محمدعلی زلفی گل وزیر علوم گفت: تعداد داوطلبان کنکور در گروه علوم تجربی بیش از 500 هزار نفر است و پس از گروه تجربی، پروت انسانی و ریاضی بیشترین تعداد داوطلبان را دارند.

وی افزود: با برگزاری دو نوبت کنکور از حساسیت آن کاسته می‌شود با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود و سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا