Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:37:19 GMT

جوانان باید به خودباوری برسند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۴۹۰۸

جوانان باید به خودباوری برسند

استاندار زنجان گفت: مدیران باید از پیشنهاد و ظرفیت جوانان در کارگروه‌های تخصصی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در نشست با مجمع مشورتی جوانان و مشاوران جوان استاندار اظهار کرد: مسؤولان باید از دادن وعده‌های غیرعملی و صحبت های شعاری با جوانان بپرهیزند و در عوض راه را برای ارتقاء و دانش افزایی آنها برای استفاده در پست های کلیدی هموار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام عالی دولت در استان به اقدام جهادی برای پرورش مدیران جوان و سپردن امور اجرایی استان به آنها اشاره کرد و افزود: از یکماه قبل به همه دستگاه‌های اداری استان ابلاغ شده و موظف هستند دو نفر از کارمندان زیر ۳۸ ساله خود را برای آموزش دوره‌های مدیریتی فشرده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی معرفی کنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز موظف است با بهره گیری از اساتید مجرب این افراد را تا پایان تیر ماه آماده مسؤولیت پذیری در پست های مدیریتی کند.
استاندار زنجان یکی از اقدامات خوب و موثر که با مشورت جوانان میسر شد، انتصاب بانوان در سِمت های مختلفی همچون معاونت استاندار و مدیران کل برخی حوزه ها دانست و تاکید کرد: باید بهره وری در ادارات بالا برود و جوانان عامل مهم افزایش بهره وری و بازدهی کاری در دستگاههای اجرایی هستند و باید بر اساس لیاقت جوانان به آنها پست های کارشناسی و مدیریتی سپرده شود.
رئیس کارگروه اشتغال استان همچنین جذب و بکارگیری جوانان ماهر و متخصص بومی حتی در شرکت های بخش خصوصی را اولویت استخدام در استان اعلام کرد و شرکت ایران ترانسفو را نمونه ای از اجرای این سیاست بکارگیری نیرو برشمرده و افزود: سال گذشته 250 نفر کارگر جوان و ماهر استان در این شرکت استخدام شدند و در آینده فراخوان جذب 450 نیروی دیگر که از طریق آزمون منتشر می شود.
استاندار زنجان تاکید دارد جرقه برخی اقدامات توسعه ای و اتخاذ تصمیمات مهم بواسطه بهره مندی از پیشنهاد همین جوانان است و شرکت ایران ترانسفو که بعنوان یکی از هفت واحد تولیدی در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب در روز کارگر برای ارائه گزارش انتخاب شد، یکی از این نمونه ها و جرقه هاست و الان شاهدیم ایران ترانسفو سال گذشته 800 درصد بیشتر از سال 97 سود دهی داشته است و فروردین و اردیبهشت امسال 35 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال به سوددهی رسیده است.
وی یادآور شد: با تلاشهای صورت گرفته در یکسال و نیم گذشته مسؤولان شرکت ایران ترانسفو با تغییرات ایجاد شده در امور مدیریتی و تهاتر صورت گفته به مبلغ 800 میلیارد تومان با وزارت نیرو در دوران شکوفایی و رونق اقتصادی قرار دارند.
فتح الله حقیقی انتقاد پذیری و نقد شدن از سوی جوانان را نیز بسیار اثربخش دانست ولی در عین حال اظهار داشت: زبان نقد نباید زبانی تند و بدون انصاف باشد و جوانان اگر در جایی کاستی و کوتاهی دیدند می توانند آن را مطرح کنند و لازم است مدیران از جوانانی که صاحب تخصص و ایده هستند برای حضور در برخی کارگروه های تخصصی دعوت کنند.
استاندار زنجان یکی از اقدامات و تلاش های مهم جوانان در ماه‌های اخیر را در جریان مقابله با بیماری کرونا ویروس برشمرد و خاطرنشان کرد: جوانان با راه اندازی پویش های مردمی در قالب بسیجی، دانشجویی و گروه های جهادی به میدان آمدند و در زمینه ضدعفونی معابر و تولید اقلام بهداشتی سنگ تمام گذاشتند و امروز می بینیم استان زنجان در زمینه مدیریت بیماری بسیار موفق عمل کرده و همچنان تاکید داریم سلامت مردم اولویت اصلی ماست.

انتهای پیام73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان زنجان بهره وری جوان استاندار استاندار زنجان ایران ترانسفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است