Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@00:31:51 GMT

ثروتمندترین ورزشکار مرد بریتانیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۴۹۶۲

به گزارش فارس، لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان رکورد دیگری با عنوان ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا را در لیست بی پایان خود اضافه کرده است.

درآمد قهرمان ۶ دوره جهان در فرمول به ۳۷ میلیون پوند نسبت به سال قبل افزایش یافته در حالی که این رقم سال گذشته ۲۲۴ میلیون پوند بوده است. براین اساس همیلتون در صدر فهرست ثروتمندان ساندی تایمز با بالاترین رقم در تاریخ ۳۲ ساله خود قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم می تواند از درآمد ۲۰۰ میلیون پوندی دیوید بکهام در هنگام بازنشستگی از فوتبال در سال ۲۰۱۳ بیشتر باشد. درآمد همیلتون با قرارداد جدید مرسدس به ارزش ۵۰ میلیون پوند افزایش خواهد یافت.

این لیست فقط ورزشکاران مرد فعال را بررسی می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

آدریان نیوی پس از ۲۰ سال تصمیم به ترک تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ آدریان نیوی تصمیم گرفته پس از دو دهه حضور در ردبول به عنوان طراح، این تیم اتریشی را ترک کند. نیوی نقش مهمی در طراحی خودروهایی داشته که سباستین فتل و مکس فرستاپن را در مجموع به 7 عنوان قهرمانی جهان رساند و 6 عنوان قهرمانی در رده‌بندی تیمی  برای ردبول به ارمغان آورد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

با وجود امضای قرارداد جدید ردبول در سال گذشته، آینده نیوی در تیم ردبول در هفته‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی بوده است. ردبول هنوز درگیر یک جنگ قدرت داخلی مداوم بین مالک تایلندی است که از کریستین هورنر (رئیس کنونی تیم) حمایت می‌کند و طرف اتریشی از هلموت مارکو (مشاور فنی). این موضوع در ابتدای فصل 2024 پس از تحقیقات داخلی در مورد اتهامات سوء‌رفتار توسط هورنر علیه یکی از کارمندان زن تیم ردبول مطرح شد.

آدریان نیوی از وضعیت ردبول و حواشی پیرامون هورنر ناآرام است، که منجر به تصمیم شوکه‌کننده‌ای شد تا به مدیریت تیم اطلاع دهد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک