Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:58:16 GMT

بازگشت صدا پیشه مشهور بازی FarCry به این فرنچایز

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۰۱۶

بازگشت صدا پیشه مشهور بازی FarCry به این فرنچایز

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه FarCry یکی از برترین مجموعه‌های رایانه‌ای ساخته شده در دنیای بزی‌های رایانه‌ای است و گیمر‌های زیادی به این مجموعه علاقه دارند. این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ و توسط شرکت Crytek وارد بازار شد که این شرکت به وسیله موتور CryEngine آن را توسعه داده بود، اما با موفقیت این عنوان، شرکت یوبیسافت تصمیم به خریداری این مجموعه کرد و پس از آن یوبیسافت این بازی را وارد بازار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی یکی از صدا پیشه‌های بازی فارکرای که در فیلم Better Call Saul نیر ایفای نقش کرده است اعلام کرد که قرار است به زودی در نسخه بعدی این بازی مسئولیت صدای یکی از شخصیت‌های اصلی بازی را بر عهده داشته باشد. مایکل ماندو در فصل سوم مجموعه فارکرای به ایفای نقش پرداخته است و این فصل از بازی فارکرای در زمان عرضه به یکی از برترین بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده بود چرا که شرکت یوبیسافت در این نسخه از بازی سعی کرده همه چیز را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کند و صداگذاری فوق العاده این بازی نیز اثر گرافیک آن را دو چندان کرد.

نسخه‌های پنجم و ششم فارکرای با وجود اینکه از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار بودند، نتوانستند به فروش نسخه سوم این بازی دست پیدا کنند، اما ظاهرا شرکت یوبیسافت قصد دارد همان تیم قدیمی خود را برای ساخت بازی دور هم جمع کند تا از این طریق نسخه جدید این مجموعه باز هم بتواند به فروش بسیار بالا دست پیدا کند و فروش پایین دو نسخه قبلی این مجموعه جبران شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات قابلیت جدید مسیریاب نشان برای مقابله با کرونا

با این حال هنوز اطلاعاتی از نسخه جدید مجموعه فارکرای در دسترس نیست و باید تا زمان اعلام رسمی یوبیسافت برای کسب اطلاعاتی بیشتر از نسخه هفتم بازی فارکرای منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی FarCry

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد