Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به ساخت محصولات مختلفی شهرت دارد، اما اکنون مدتی است که یک خانواده جدید را به آن‌ها اضافه کرده است. این محصول، ایرباد سرفیس (Surface Earbuds) است. به تازگی خبر جدیدی از این وسیله منتشر شده است که به ما اطلاعات جدیدی از آن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال ایرباد‌های جدید مایکروسافت به اروپا

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود برنامه‌های جدیدی برای ارسال ایرباد‌های سرفیس به کشور‌های اروپایی در ۶ مه تنظیم کرده است. قیمت اعلام شده برای ایرباد‌های جدید مایکروسافت ۱۹۹ یورو است که می‌توان با یک مقایسه متوجه شد نسبت به سامسونگ گلکسی باد پلاس ۱۶۹ یورویی کمی گران‌تر است. البته قیمت این ایرباد بسیار کمتر از ایرپاد پرو ۲۷۹ یورویی است.

مایکروسافت Surface Earbuds در سوئیس ۲۲۰ فرانک هزینه خواهد داشت، در حالی که قیمت آن در آمریکا ۲۴۹ دلار است. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دسترسی آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: افشای قیمت دو گوشی جدید وان‌پلاس و لوازم جانبی آن‌ها

ویژگی‌های جذاب Microsoft Surface Earbuds

شما می‌توانید با Microsoft Surface Earbuds برای مدت هشت ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهید. همچنین کیس این ایرباد به شما ۱۶ ساعت شارژ اضافی ارائه می‌دهد. همچنین این وسیله به شما ویژگی‌های خوبی نیز ارائه می‌دهد. از این ویژگی‌ها می‌توان به حذف نویز (noise cancellation)، ادغام Spotify و Office 365 اشاره کرد. همچنین روی هر کدام از این ایرباد‌ها کنترل لمسی وجود دارد.

این نوع هدست‌های بی‌سیم طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند و کاربران بیشتری هر روز به سمت آن روانه می‌شوند. راحتی در استفاده، کیفیت بالا، زیبایی ظاهری و موارد این چنینی دلیل محبوبیت بالای ایرباد‌ها و ایرپاد‌ها است. مطمئنا در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این مدل نیز خواهیم بود. قطار پیشرفت دنیای فناوری اکنون سریع‌تر از همیشه در حال حرکت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد