Web Analytics Made Easy - Statcounter

«درحال حاضر ۷۱ زندانی جرائم غیرعمد ودیه در زندان های استان حبس هستند که برای آزادی آن ها به ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.»

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس روز جمعه در تشریح این خبر گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد علاوه بر این که اجر اخروی دارد می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی بیانجامد و سلامت عمومی جامعه را ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نرگس صداقت افزود: با تدبیر مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از چندی پیش هزینه های خرید گل و شیرینی در مناسبت های مختلف از جمله فوت انتصاب و دیگر مناسبت ها را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می کند.
 وی تاکیدکرد: عمل به مسوولیت‌های اجتماعی یکی از اولویت های شرکت نفت ستاره خلیج فارس است و مدیر عامل شرکت همواره بر این مساله که ذی نفعان اصلی شرکت مردم هستند، تاکید دارد.
وی اظهارامیدواری کرد: این اقدام حسنه بتواند به عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت های حقیقی و حقوقی نیز به این حوزه ورود کنند.
پالایشگاه نفت ستاره خلیج ‌فارس، بزرگ ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا در ایران و با ظرفیت ۳۶ میلیون لیتر در روز در قالب چهار مرحله ۱۲۰ هزار بشکه ‌ای با هدف تولید بنزین، گازوییل، گازمایع و سوخت جت در ۲۵ کیلومتری غرب بندرعباس راه اندازی شده است.

برچسب‌ها وزارت نفت کمک های مردمی هرمزگان اداره کل زندان های استان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت کمک های مردمی هرمزگان وزارت نفت کمک های مردمی هرمزگان ستاره خلیج فارس نفت ستاره خلیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند