Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:19:07 GMT

حادثه آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۰۵۸

حادثه آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، مجتبی خالدی گفت: این حادثه ساعت ۲ و ۲۶ دقیقه بامداد امروز رخ داد که به محض اطلاع، نیروی‌های اورژانس ١١۵ با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : دست کم ۴۰ نفر از مصدومان این حادثه در محل درمان شدند و ۱۳ نفر دیگر به مراکز درمانی شهر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این حادثه تلفات جانی نداشته است.

همچنین عصر روز گذشته نیز یک واحد صنفی در جنب پاساژ افتخار واقع در چهارباغ عباسی این شهر دچار آتش سوزی شد که به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

۲۵ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر گسل های تهران بزرگداشت فردوسی اصفهان آتش سوزی مجتمع مسکونی اورژانس آتش نشانی ویروس کرونا شب قدر گسل های تهران بزرگداشت فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه