Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:47:40 GMT

مراسم تحلیف دولت جدید رژیم صهیونیستی مجددا به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۱۲۱

مراسم تحلیف دولت جدید رژیم صهیونیستی مجددا به تاخیر افتاد

مراسم تحلیف دولت جدید اسرائیل که قرار بود روز پنجشنبه با یک روز تاخیر برگزار شود به خاطر برخی اختلافات لحظه آخری درباره توزیع پست‌های وزارتی به روز یکشنبه موکول شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، در بیانیه‌ رسمی منتشر شده از سوی مسئولان تل‌آویو آمده که مراسم ادای سوگند دولت جدید این رژیم به رهبری بنیامین نتانیاهو که قبلا یک بار از روز چهارشنبه به پنجشنبه موکول شده بود برای دومین بار به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این مراسم روز یکشنبه برگزار شود.

دلیل تاخیر مجدد در برگزاری مراسم تحلیف اختلافات لحظه نودی درباره برخی وزرای کابینه است.

طبق توافق قبلی با بنی گانتس رهبر ائتلاف آبی سفید، قرار است نتانیاهو نخست وزیری دولت جدید را به مدت 18 ماه برعهده بگیرد و در این دوره بنی گانتس وزیر جنگ دولت وی خواهد شد.

در بیانیه‌ای مشترک گانتس با تاخیر افتادن این مراسم به خاطر اعطای فرصت به نتانیاهو برای توزیع پست های وزارتی میان اعضای جزب لیکود موافقت کرد.

توافق گانتس و نتانیاهو برای تشکیل دولت وحدت به بیش از یک سال بحران سیاسی که به برگزاری سه دوره انتخابات منجر شد پایان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات تشکیل دولت اسرائیل دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • فیلم برپایی مراسم تحلیف و رژه نظامی برای ولادیمیر پوتین
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت