Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان به بیان دیدگاه خود درباره نقش زنان در تحولات حقیقی جامعه و تولیدات فضای مجازی پرداخت. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و فکری زنان، نقش آنان در شکل‌گیری تحولات حقیقی جامعه و تولیدات فضای مجازی  را ارزنده خواند و اظهار داشت: حضور زنان فعال انقلابی و رسانه‌ای به لحاظ صبر، حوصله و دسترسی بیشتر به فضای مجازی، می‌تواند با داشتن برنامه‌های مناسب، تاثیرات مثبتی در زندگی مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نقش زنان در عرصه خانواده اشاره کرد و افزود: طبق فرامین رهبری، زنان نقش مربی را در خانواده برعهده دارند، تفکرشان بر تفکر مردان جامعه نیز موثر بوده و اصلاح آنان به اصلاح مردان و در نتیجه اصلاح جامعه منجر می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اگر در کشوری زنان آن کشور بتوانند به این صفا، معنویت  و تعالی فکری برسند، هیچ مشکلی در آن مملکت باقی نمی‌ماند، یعنی زن به طور محسوسی در مرد، تاثیر دارد.

وی به فضای مجازی و تاثیر آن بر تمام عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فضای مجازی تقریبا جز لاینفک زندگی مردم شده و تاثیری فوق‌العاده بر تمامی ابعاد آن دارد، در همین بحث ویروس کرونا و تعطیلی‌ها، فضای مجازی به کمک آموزش آمد، در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس‌ها در این فضا انجام و برنامه‌های نوینی برای خدمت به مردم در همین بستر شکل گرفت.

طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در مازندران اجرا می‌شودبیمه زنان خانه‌دار با پرداخت 220 هزار تومان در ماه

سردار حسینی اظهار کرد:  زنان در تمامی عرصه‌ها چه دوران انقلاب با تحمل شکنجه‌ها و زندان و اسیری، چه دوران هشت سال دفاع مقدس و چه بحران‌های پس از آن هوشمندانه حضور داشتند و حالا در عرصه‌های اجتماعی نیز به زیباترین شکل ممکن خوش می‌درخشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: زنان همواره در بسیاری از عرصه‌ها پیشرو و نقش، تاثیر و کلام آنها در حفظ بنیان خانواده و قوام این خیمه بی‌نظیر است، خصوصا زنان فعال انقلابی که در فضای مجازی در نوشتن‌ها خلاقیت به خرج داده و مخاطبین بیشتری را به خود جلب کرده و پل ارتباطی خوبی هم بین مردم و مسئولان نیز هستند.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه فضای مجازی عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان