Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مرادی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رعایت پروتکل و دستور العمل‌های بهداشتی در زمان مراجعه شهروندان برای انجام مناسک خاک‌سپاری و زیارت اهل قبور در ایام هفته به ویژه روز‌های پنج شنبه و جمعه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت برخی موارد برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌ها مراجعه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان باید از هرگونه تجمع و ازدحام بویژه در محیط‌های سربسته جداً خودداری کنند، تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم‌ها و تجمعات الزامی است.

مرادی ادامه داد: برگزاری مراسم‌ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

او با بیان اینکه شهروندان باید حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند، تاکید کرد: توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های ترحیم، هفتم و چهلمین روز درگذشت صرفاً برای تعدادی محدود از بستگان و با رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود.

مرادی گفت: به جهت پیشگیری از ازدحام و تجمع زیاد افراد توصیه می‌گردد مراسم‌های ترحیم، هفتمین و چهلمین روز ترجیحاً در طول ایام هفته برگزار و به روز‌های پنج شنبه و جمعه موکول نشود.

او افزود: در صورت رعایت نشدن موارد فوق از سوی شهروندان، سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ناچار به اعمال محدودیت‌های بیشتری خواهد بود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان باغ رضوان استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار