Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:10:37 GMT

۵۳ واحد شهرک‌های صنعتی قزوین در آستانه بهره‌برداری هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۷۰۴

۵۳ واحد شهرک‌های صنعتی قزوین در آستانه بهره‌برداری هستند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود بیشتر این واحدها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جهش تولید به بهره برداری و تولید برسند.

حمیدرضا خانپور افزود: بیشتر واحدهای تولیدی یاد شده در شهرک های صنعتی کاسپین، کاسپین ۲ (آبیک)، لیا، خرمدشت، حیدریه و آراسنج قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین یادآور شد: ۲۶۴ طرح تولیدی نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب سوله قرار دارند که تلاش داریم تا روند ساخت و ساز در آنها سرعت بگیرد و این واحدها بتوانند هرچه زودتر به مرحله نصب ماشین آلات برسند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی بهره برداری در شهرک و نواحی صنعتی استان قزوین برای حدود ۳۰ هزار نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی کرده اند،اظهار داشت: با بهره برداری از طرح های در دست اجرا این میزان اشتغالزایی به ۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

 استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری صنعتی استان قزوین شهرک های صنعتی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین