Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:18:43 GMT

آیین نخل‌برداری تفت برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۷۹۰

آیین نخل‌برداری تفت برگزار نمی‌شود

علیرضا نوکار روز جمعه به ایرنا افزود: مراسم نخل‌برداری در راستای اهمیت سلامت مردم و احتمال شیوع ویروس کرونا در اجتماعات در این شهرستان برگزار نمی‌شود.

وی اظهار داشت:با پیگیری‌های صورت گرفته تنها مجوز برگزاری مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ستادملی مقابله با ویروس کرونا صادر شده است و خوشبختانه در شب اول این مراسم شاهد اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این مراسم در سطح نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ممنوعیت پخش نذورات اشاره و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امکان پخش نذورات در مراسم لیالی قدر وجود ندارد و شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه این شهرستان به دست نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا برسانند.

فرماندار تفت  با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم شهرستان تفت با دستگاه ذی‌ربط در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: امیدواریم شهرستان تفت در آینده نزدیک و با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محدوده شهرستان‌های سفید قرار گیرد و امکان برگزاری مراسم‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

آیین عزاداری عاشورای تفت که نخل برداری هم جزئی از آن است در فهرست آثار معنوی کشور ثبت شده است.

تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد تفت یزد تفت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری