Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازسازی فیلم «صورت زخمی» در حالی صورت می‌گیرد که «ایتن» و «جوئل کوئن» آخرین بازنویسی فیلمنامه را انجام داده‌اند و لوکا گوادانینو برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است.

از این داستان چند بار تاکنون اقتباس سینمایی شده که جدیدترین آن نسخه ۱۹۸۳ فیلم کلاسیکی با بازی آل پاچینو و میشل فایفر به کارگردانی برایان دی‌پالما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم جدید با تمرکز بر مهاجرت ساخته می‌شود که در دو فیلم قبلی محصول سال ۱۹۳۲ و ۱۹۸۳ در مرکز داستان بود و قصه در لس‌آنجلس رخ می‌دهد.

گوادانینو کارگردانی فیلم‌های معتبری را انجام داده و به تازگی بازسازی فیلم ترسناک «سوسپیریا» را که محصول ۱۹۷۷ به کارگردانی داریو آرجنتو بود را برای آمازون انجام داده است. این فیلم با بازی داکوتا جانسون، تیلدا سوئینتون و کلویی مورتس ساخته شد. وی کارگردانی درام «مرا با نام خودت صدا کن» را برعهده داشت که نامزدی اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را نیز برایش همراه داشت.

این کارگردان ایتالیایی اکنون در حال سپری کردن مراحل پس از تولید سریالی کوتاه با عنوان «ما همانی هستیم که هستیم» برای شبکه «اچ‌بی‌او» است که با بازی آلیس براگا و کید کودی ساخته شده است. او همچنین قرار است بازسازی «سالار مگس‌ها» را برای وارنر برادرز انجام دهد.

از سه سال پیش خبر‌هایی مبنی بر بازسازی «صورت زخمی» مطرح شده بود و مدتی از آنتونی فوکوآ به عنوان کارگردان یاد می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد علی انصاری، مجید انصاری و حمید انصاری در پی درگذشت همسر آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، معصومه حائری یزدی پیامی صادر کردند.

آنگونه که جماران روایت کرده، متن پیام بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

بیت شریف و مکرّم حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)

و بیت معزز و محترم آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی (اعلی الله مقامه)

ضایعه رحلت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب نهایت تأثر و اندوه عموم علاقمندان این خاندان شریف و پیروان حضرت امام خمینی (س) گردید.

بانوی فاضله و پرهیزکار و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و نوه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی، موسس حوزه علمیه قم، علاوه بر مراتب فضل و کمالات مکتسبه شخصیه و افزون بر شرافت نسبی و سببی وابستگی به بیوت شریف آیات عظام: حائری یزدی، حجت کوه کمره ای و خمینی، شخصا نیز در مسیر مبارزات آزادیبخش ملت ایران و نهضت امام خمینی بهره مند از فیوضات معنوی فراوانی در همراهی با کاروانسالاران انقلاب اسلامی بوده است.

تحمل رنجهای دوران مبارزه در خاندان امام خمینی و تحمل توأم با نهایت شکیبائی در دشواریهای فراوان زندگی در غربت و هجرتهای مکرر؛ گذر صبورانه از دوران همراهی در تبعید ۱۴ ساله همسر و فرزندان؛ تحمل داغ التیام ناپذیر شهادت همسر در عنفوان جوانی؛ آنهم عزیزی چونان آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی که حقیقتا امید آینده امام و انقلاب و حوزه های علمیه بود ؛ و پس از آن نیز، تحمل قریب پنجاه سال رنج تنهایی و صبوری بی آنکه حتی یک بار در تمام این دوران لب به شکوه گشوده باشد و یا آنکه به واسطه جایگاه ممتازی که در مسیر افتخار آمیز زندگی دشوار خویش داشته است اندک امتیازی از نام و نشان طلب کرده باشد، اینها و روشن بینی در مسائل اجتماعی و بزرگ منشی و مناعت طبع از دیگر خصلتهای ارزنده اخلاقی حیات طیبه این بانوی فداکار است.

به سهم خویش، فقدان این بانوی محنت کشیده انقلاب از خاندان حائری بزرگ و خمینی کبیر را به عموم بستگان محترم آن مرحومه، به ویژه به اعضای بیت شریف ایشان و بیوت وابسته به حضرت امام خمینی و خاصتا به فرزندان داغدیده ایشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی دامت افاضاته و دختر گرامیشان تسلیت می گوئیم.

محمد علی انصاری؛ مجید انصاری؛ حمید انصاری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899576

دیگر خبرها

  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت