Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:40:43 GMT

نشست سالانه مجمع عمومی احتمالا به صورت مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۲۶۲

نشست سالانه مجمع عمومی احتمالا به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان ملل، «استفان دوجاریک»، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره نشست سالانه آتی مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که برگزاری این نشست به روش گذشته دشوار و غیرمحتمل است.

دوجاریک در این ارتباط گفت: سخت است که بتوان متصور بود به مانند گذشته هزاران وهزار نفر در نیویورک برای مجمع عمومی جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ملل در ادامه در ارتباط با نشست سالانه آتی مجموع عمومی گفت که در این ارتباط گزینه‌های مختلفی بررسی خواهد شد و شاید برگزاری مجمع عمومی در شکل مجازی صورت گیرد و یا این جلسه به صورت ترکیبی مجازی و حضوری دنبال شود، با این حال دبیرخانه در این ارتباط تصمیم خواهد گرفت.

کد خبر 4925907

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد مجمع عمومی سازمان ملل متحد دبیرکل سازمان ملل متحد ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین شیوع کرونا روسیه دونالد ترامپ ایران افغانستان مصطفی الکاظمی داعش سوریه مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد