Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:34:19 GMT

آیین نخل‌برداری در تفت برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۲۹۷

آیین نخل‌برداری در تفت برگزار نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوکار افزود: آیین نخل‌برداری به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا در اجتماعات این شهرستان برگزار نمی‌شود.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تنها مجوز برگزاری آیین شب قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا صادر شده است و خوشبختانه شاهد اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این مراسم در نقاط شهری و روستایی یزد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با آداب و رسوم ماه رمضان در یزد

وی به ممنوعیت پخش نذورات اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه این شهرستان به دست نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده از کرونا برسانند.

فرماندار تفت  با تشکر از همکاری مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: امیدواریم شهرستان تفت در آینده نزدیک و با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محدوده شهرستان‌های سفید قرار گیرد و امکان برگزاری آیین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

آیین عزاداری نخل‌برداری شهرستان تفت در فهرست آثار معنوی کشور ثبت شده است.

کد خبر 511727 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران رمضان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران رمضان پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر