Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:41:36 GMT

راه یابی نمایش “غراب شیطان” به مرحله نهایی جایزه بزرگ سرو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۳۰۳

راه یابی نمایش “غراب شیطان” به مرحله نهایی جایزه بزرگ سرو

ایسنا/هرمزگان با اعلام دبیرخانه جشنواره «جایزه بزرگ سرو» نمایش “غراب شیطان ” از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری هرمزگان به مرحله‌ی نهایی این جشنواره راه یافت.

رییس حوزه هنری استان در گفت و گو با ایسنا، افزود: نمایش ” غراب شیطان ” نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی حسن سبحانی مینابی به مرحله‌ی نهایی جایزه بزرگ سرو راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انوشیروان پیش دار تصریح کرد: در این نمایش جعفر قاسمی، فرشاد اسلامی، داوود رمضان‌زاده، احمد رنجبرنیا، قنبر نژاد سبحانی، شیوا قاسمی، رومینا احمدی‌پور، فاطمه احمدی‌نسب، حسین اصیلی، شیرزاد عشقی، امیرحسین قوسی، مهرداد ذاکری به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.
رییس حوزه هنری هرمزگان بیان کرد: در این نمایش که به همت هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری هرمزگان تولید شده است ، دهیر با تعدادی از دوستان خود در بحبوحه جنگ از هرمز به قصد خرمشهر با لنجی به دریا می‌زنند اما مردم هرمز نمی‌دانند و فکر می‌کنند برای صید رفتند.
وی اظهار کرد: از دیگر عوامل اجرایی این نمایش می‌توان به مدیر تولید: علی شرف نیادی، دستیار کارگردان: جعفر قاسمی، منشی صحنه: امیرحسین قاسمی، طراح لباس: نسرین صابری،‌ طراح صحنه: حسن سبحانی مینابی،‌ طراح نور: محمد صالح کرمی، نورپرداز: محسن غلامشاهی، علی شرف نیادی، طراح پوستر: یونس دهقانی،‌ آهنگساز: حسین اصیلی عود و چنگ: مهرداد ذاکری، امیرحسین قوسی، دهل: شیرزاد عشقی،‌ ساخت نورهای ال ای دی: حسین قاسمی، امیرحسین مخلصی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، جشنواره «جایزه بزرگ سرو» توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با هدف جریان سازی سالم و تقدیر از فعالان حوزه تئاتر مقاومت و برجسته سازی آثار نمایشی حوزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جایزه بزرگ سرو حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دیدار تیم های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ صاحب برتی شدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که طبیعت در دیدار نخست صاحب برتری شده بود. بدین ترتیب دو تیم از حیث تعداد برد و باخت در عدد یک مساوی شدند. مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.در تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید. کد خبر 6092052

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی