Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کارشناس نرم افزار  جنسیت: آقا، خانم تعداد: 2 نفر شرایط الزامی: فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار دارای حداقل 2 سال سابقه کار آشنا به تجزیه و تحلیل فرآیندهای سازمانی آشنا به اصول مهندسی نرم افزار، OOP و مفاهیم Design Pattern مسلط به اصول تولید دانش فنی و مستندات آموزشی مسلط به زبان انگلیسی و آفیس تسلط در برنامه نویسی #C و Desktop WinForms تسلط در طراحی بانک اطلاعاتی مسلط به کانفیگ و کدنویسی MS SQLServer تجربه کار با Git یا دیگر سیستم های SourceControl تسلط در ابزارهای گزارش سازی فارسی تجربه طراحی نرم افزارهای Client /Server شرایط غیر الزامی (امتیازات): تجربه کار با TFS ،IIS ،Win Server تجربه کار با Power BI یا داشبوردهای دیگر تجربه کار با ابزارهای Telerik تجربه کار با انواع Protector و Obfuscator تجربه در Socket Programming شرایط عمومی: ساکن شهر تهران امکان تردد به منطقه 7 (سهروردی) امکان فعالیت به صورت تمام وقت (حضوری) حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی  کارشناس مکانیک جنسیت: آقا، خانم فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک دارای حداقل 2 سال سابقه کار مسلط به نرم افزار Catia و اصول طراحی و مهندسی مسلط به یکی از نرم افزارهای تحلیل المان محدود (ترجیحا Abaqus) مسلط به اصول تولید دانش فنی و مستندات آموزشی مسلط به زبان انگلیسی و آفیس آشنایی با سایر نرم افزارهای طراحی و فرآیند توسعه محصول شرایط عمومی: ساکن شهر تهران امکان تردد به منطقه 7 (سهروردی) امکان فعالیت به صورت تمام وقت (حضوری) حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با رعایت موارد ذکر شده در ذیل به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد ذیل حتما در رزومه ذکر گردد: عناوین پایان نامه های انجام شده مقالات یا تحقیقات علمی در صورت وجود شرح و تصویر از نمونه کارهای انجام شده در صورت وجود سابقه بیمه در صورت وجود ذکر مهارت ها یا توانایی های فنی به شکل مشخص: "تسلط کامل"، "تسلط نسبی"، "آشنایی" اطلاعات تماس ایمیل: jobs@viraitc.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد

دیدار حساس تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که چند صحنه مشکوک قضاوت پیام حیدری در این مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهم‌ترین و اولین صحنه مشکوک این مسابقه حساس در دقیقه ۲۲ رخ داد؛ جایی که دست مهرداد محمدی برخوردی شدید با صورت شجاع خلیل‌زاده داشت که باعث شد پیام حیدری بازیکن استقلال را با کارت زرد جریمه کند.

این تصمیم در شرایطی صورت گرفت که تراکتوری‌ها اعتقاد داشتند محمدی باید اخراج می‌شد. 

بعداز مسابقه ادعا شد که دندان خلیل‌زاده شکسته شده است و سعید مظفری‌زاده گفت: دندان شجاع لق شد. 

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال اظهار داشت: در دقایق ابتدایی بازی و روی ارسال کرنر، ابوالفضل جلالی با هر دو دست اقدام به هُل دادن مهاجم تراکتور کرد که داور نتوانست صحنه را ببیند. اگر حیدری صحنه هُل دادن را می‌دید، حتماً پنالتی اعلام می‌کرد.

این کارشناس در مورد برخورد مهاجم استقلال با مدافع تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: مهرداد محمدی در دقیقه 22 با آرنج به صورت شجاع خلیل‌زاده ضربه زد و باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

دیگر خبرها

  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد