Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت:همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)؛ قضات و کارکنان دادگستری این استان بخشی از حقوق ماهیانه خود را در قالب طرح کمک‌های مومنانه برای یاری و مساعدت به خانواده زندانیان نیازمند اختصاص دادند. تاریخ انتشار: 11:27 - 26 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۹۲۹

خبرگزاری میزان-علی صالحی اظهار داشت:همزمان با سالروز شهادت یاور یتیمان و نیازمندان حضرت امیرالمومنین علی (ع)؛ قضات و کارکنان دادگستری استان هرمزگان در لبیک به اوامر و منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه بخشی از حقوق ماهیانه خود را برای یاری و مساعدت به خانواده زندانیان نیازمند اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس گل دادگستری هرمزگان افزود:در مرحله اول طرح کمک‌های مومنانه کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان، با جمع آوری مبالغ اهدایی، ۴۰۰بسته معیشتی تهیه و بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.    بیشتربخوانید:     مشارکت کارکنان دستگاه قضایی استان یزد در طرح کمک مومنانه           

وی  با بیان اینکه ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از ۹۰۰ میلیون ریال است اعلام کرد:این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، مرغ، حبوبات، ماکارونی، روغن، تن ماهی و شکر است.

صالحی خاطرنشان کرد: با همت و همدلی کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان مرحله دوم از اعطای این کمک‌ها نیز طی هفته آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان کمک های مومنانه خانواده زندانیان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان