Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@17:24:43 GMT

هشدار درباره خطر افزایش شیوع کرونا در پایتخت روسیه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۴۰۸

هشدار درباره خطر افزایش شیوع کرونا در پایتخت روسیه

شهردار مسکو تأکید کرد: «تا زمانی که واکسن موثری برای بیماری کووید-۱۹ وجود ندارد، خطر از سرگیری شیوع ویروس کرونا همچنان باقی است و تضعیف محدودیت‌ها نباید تأثیر مثبتی بر گسترش بیماری بگذارد.» ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، "سرگئی سوبیانین" شهردار پایتخت روسیه هشدار داده است که خطر از سرگیری مجدد شیوع ویروس کرونا در مسکو تا زمانی که واکسن مؤثری برای این بیماری وجود نداشته باشد، ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوبیانین در جمع خبرنگاران گفت: «ما به خودی خود و به سرعت از وضعیت کنونی خارج نمی شویم و تا زمانی که واکسن موثری در اختیار نداشته باشیم ، همچنان در معرض خطر از سرگیری شیوع این عفونت خواهیم بود. این بدان معناست که ما در واقعیت جدیدی زندگی خواهیم کرد و تضعیف رژیم خود انزوایی نباید به گونه‌ای باشد که در گسترش ویروس کرونا تأثیر بگذارد.»

وی در عین حال تأکید کرد که در شرایط کنونی شهروندان پایتخت باید خود را به "فرهنگ مسئولانه رفتار" اجتماعی با توجه به شرایط جدید عادت دهند و خود و عزیزانشان را از گسترش تماس‌ها در امان نگهدارند.

شهردار مسکو همچنین یادآور شد که تصمیم گیری برای انتقال به مرحله دوم لغو محدودیت‌ها در مسکو در رابطه با شیوع ویروس کرونا ممکن است طی یک تا دو هفته آینده انجام شود.

به گفته وی، محدودیت‌های فعلی در پایتخت به طور قطع برای یکی دو هفته ادامه خواهد داشت تا تاثیر آنها بر روند اوضاع بررسی شود.

سوبیانین گفت که فعلاً در این مرحله استفاده از ماسک محافظ پزشکی در هنگام تردد در خیابان‌های مسکو، اختیاری است، ولی استفاده از ماسک در مترو، وسایل حمل و نقل عمومی، تاکسی و در داخل فروشگاه‌های ضروری است.

شمار قربانیان کرونا در مسکو به 1358 نفر رسیدشهردار مسکو شروط بازگشت به زندگی عادی را اعلام کردبهبود حدود 18 هزار بیمار مبتلا به کرونا در مسکو

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" مسکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه مسکو ویروس کرونا اخبار روسیه مسکو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت کشور روسیه اعلام کرد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب مسکو قرار گرفته است.

در بیانیه این وزارتخانه به اتهام دقیق زلنسکی اشاره نشده، اما در آن آمده است: «ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از ماده‌های قانون کیفری (روسیه) تحت تعقیب است.»

این در حالی است که مسکو هفته گذشته نیز سه مقام اوکراینی را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرده بود.

روسیه در روز جمعه اعلام کرد «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس