Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، از فعالیت های ورزشی منع شده ایم و برای ادامه کار نیز منتظر اعلام تقویم از سوی فدراسیون کشتی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم فعالیت های معمول و ورزشی را داشته باشیم، فرصتی بدست آمده است که بتوانیم بحث های مالی هیأت از 2 سال گذشته را حسابرسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: البته به دنبال اجرای برنامه های آموزشی از طریق فضای مجازی و به دنبال گرفتن مجوز آن از اداره کل ورزش و جوانان هستیم چراکه سالن ها بسته است و برای این کار باید حداقل 2 نفر را در سالن تمرین بیاوریم. ریاضی در مورد شرایط تمرینی کشتی گیران استان خراسان رضوی گفت: کم و بیش با کشتی گیران در تماس هستیم و از وضعیت آن ها مطلع می شویم. ورزشکاران در کل می توانند فعالیت های هوازی را در فضاهای باز نظیر پارک ها، کوه ها و ... انجام دهند. وی در مورد شرایط ورزش پس از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: همانطور که می دانید مقرر بود اسفندماه سال گذشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور را به میزبانی مشهد برگزار کنیم که این امر به دلیل شیوع کرونا محقق نشد. در حال حاضر نیز منتظریم تا شرایط بهتر شود تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. البته این کار ملزم به ارسال تقویم سال 99 از سوی فدراسیون کشتی است که قطعا نیز فدراسیون در این زمینه منتظر ارسال تقویم از اتحادیه جهانی کشتی است. ریاضی ادامه داد: در حال حاضر نیز کارهای عقب افتاده را انجام می دهیم و برای آینده برنامه ریزی می کنیم، مضاف بر اینکه فعالیت های زیرساختی را نیز به منظور تجهیز خانه کشتی در دست اقدام داریم. رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در مورد حضور این استان در لیگ برتر کشتی گفت: ما سال گذشته با حمایت شهرداری مشهد در لیگ تیم داری کردیم اما امسال به دلیل اینکه شهرداری برای مقابله با کرونا به صورت کلان هزینه کرده و دستش خالی است، دیگر نمی توانیم از ظرفیت این مجموعه برای تیم داری استفاده کنیم اما اگر اسپانسر خوبی پا پیش بگذارد قطعا در لیگ نیز تیم داری خواهیم کرد. ریاضی در مورد طرح چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: به شخصه موافق سفت و سخت برگزاری انتخابی برای مشخص شدن نفرات تیم های ملی هستم. کشورهای مطرح کشتی دنیا نظیر روسیه و آمریکا نیز بر اساس یک طرح انتخابی نفرات خود را مشخص می کنند و ما نیز باید یک چرخه و طرح انتخابی داشته باشیم. وی ادامه داد: به نظر من این طرح بارها و هزینه ها را از نظر فنی، از دوش فدراسیون بر می دارد و کمک کننده است. وی در پایان در مورد اختیارات مربیان در این طرح خاطرنشان کرد: مربی باید بر اساس یک قانون نفرات خود را انتخاب کند و به نظر من اختیارات مربی بعد از برگزاری رقابت های انتخابی و مشخص شدن ملی پوشان، شروع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی برنا استان خراسان رضوی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد