Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از آغاز به کار اصلاح رویه آسفالت محورهای استان براساس اولویت بندی انجام شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اقدامات این اداره کل در بحث « ارتقای کیفی روکش آسفالت راه ها» در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه های شریانی اظهار داشت: پیرو سیاست های مقام عالی وزارت و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتقای سطح خدمات در محورهای ارتباطی بالاخص محورهای شریانی به عنوان یک استراتژی اساسی از ابتدای سال ۱۳۹۹ به استان ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این استراتژی تعیین شده تاکید شده است تا شاهد افزایش ارتقای سطح خدمات در محورهای شریانی، آزادراه ها و بزرگراه ها باشیم و در این میان اولویت بر لکه گیری و روکش آسفالت برای تردد عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقلل جاده ای استان البرز ادامه داد: همان طور که استحضار دارید محور اساسی تهران – کرج به طرف قزوین و جاده کرج به سمت چالوس به عنوان محور دوم استان جزو محورهای بسیار اساسی پرتردد و پرترافیک کشور هستند.

وی ادامه داد: متوسط تردد در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین ۴.۵ برابر متوسط تردد در سطح کشور است. به همین جهت لازم و مهم است از لحاظ خدمت به کاربران و رانندگان کشورمان، شاهد ارتقای ایمنی باشیم تا درخصوص تردد با انجام یک کار اساسی به خوبی درمعرض قضاوت مردم قرار گیریم.

وی افزود: به همین خاطر پیرو سیاست های اعلام شده از اواسط فروردین کار آغاز شده است. در آزادراه تهران – کرج به سمت قزوین هم در لاین شمالی و هم جنوبی، در مقاطع مختلف کار با لکه گیری و یا در صورت نیاز ترمیم رویه آسفالت با تراشیدن و ریختن آسفالت جدید در حال انجام است.

محمودی تصریح کرد: در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ۳ قرارداد پیمانکاری برای روکش در سطح استان دارد که هم اکنون این پیمانکاران در سه مقطع آزادراه تهران – کرج با اولویت اول مشغول به کار هستند تا بعد از آن اولویت های دوم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعریف کاری انجام شده، این پیمانکاران کارگاه های خود را برای اصلاح رویه اصلی آزادراه فعال کرده اند و تلاش داریم تا قبل از سفرهای عید سعید فطر و تابستانی اصلاحات انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به رصد تمامی اقدامات لحظه به لحظه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: سازمان و بالاخص معاون راهداری سازمان لحظه به لحظه مراحل پیشرفت کار را رصد می کنند. به همین خاطر هر روز مراحل پیشرفت کار به صورت تصویری به سازمان ارسال می شود.

وی افزود: همانطور که گفته شد با توجه به یک زمستان پربرف و باران داشتیم، اولویت قسمت هایی است که آسیب جدی دیده و بنا داریم تا قبل از سفرهای تابستانی کار اصلاح انجام تا مابقی به ترتیب انجام شود. کار اولویت بندی شده و آنجایی که رویه نامناسب تری برخوردار است قبل و حین سفرها انجام و بقیه موارد تحت اولویت های دوم و سوم به طور مستمر ادامه پیدا می کند.

محمودی در پایان گفت: امیدواریم با این همت سازمان راهداری و تامین اعتباری که انجام شده است ، با استفاده از قراردادهای بازی که از قبل داشتیم، بتوانیم سطح خدمات را ارتقاء دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل آزادراه تهران متوسط تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه