Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@19:10:59 GMT

افتتاح ۱۱ ایستگاه جدید مترو در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۶۸۷

افتتاح ۱۱ ایستگاه جدید مترو در سال جاری

رویداد۲۴ علی امام در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ شرکت متروی تهران، اظهار کرد: هنور ۹۱۰ میلیارد تومان از بهای اوراق مشارکت فروخته‌شده نزد بانک آینده محفوظ است و با وجود تاخیر چندین‌ماهه هنوز این پول به شرکت مترو پرداخت نشده است.   او افزود: در این روز‌هایی که شهرداری تهران با مشکلات مالی روبرو است، تزریق بهای فروش اوراق مشارکت می‌تواند گره‌های زیادی از توسعه مترو در تهران بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تهران، ادامه داد: علاوه بر بودجه مصوب برای مترو، درصدد هستیم ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتی را که شورای شهر در سال گذشته برای مترو تصویب کرد، فعال کنیم که اگر این مهم محقق شود، می‌توانیم توسعه و تجهیز مترو را سرعت ببخشیم.

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه با وجود مشکلات مالی فراوان در صدد آن هستیم تا پایان سالجاری، ۷ کیلومتر از خط شش با ۶ ایستگاه حدفاصل ستاری تا تربیت مدرس را به بهره برداری برسانیم، ادامه داد: در خط ۶ و ۷ مترو نیازمند نصب تجهیزات هستیم و همچنین براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در قسمت جنوبی خط شش نیز ایستگاه امیرکبیر و ورودی دوم ایستگاه بعثت افتتاح خواهد شد.

امام گفت: همچنین در خط هفت مترو شاهد افتتاح ایستگاه‌های محلاتی، بوستان گفتگو، برج میلاد و میدان قیام در سالجاری خواهیم بود.
بیشتر بخوانید: میزان خسارت کرونا به حمل و نقل عمومی چقدر است؟ وی با بیان اینکه در خط سه مترو ساخت و احداث ایستگاه اقدیسه همچنان باقی مانده که در سالجاری باید فکری برای آن کرد، افزود: ساخت پایانه اکباتان و فاز دوم پایانه کلاهدوز نیز در لیست برنامه‌های امسال شرکت مترو قرار دارد.

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ مترو ۲۸۰۰ میلیارد تومان است، گفت: اگر ۹۱۰ میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت از بانک آینده اخذ شود و همچنین بتوانیم نسبت به فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو در سالجاری اقدام کنیم، قطعا شاهد شتاب توسعه مترو خواهیم بود. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو متروی تهران میلیارد تومان اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در صد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آنها در همه عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت پذیری نهاد مردمی هستیم.

وی گفت: همه مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

به گفته وی میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقیمانده دولت و مدیریت شهری دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی در پایان با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ رام قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ شروع حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 6090698

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر