Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@09:47:51 GMT

بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۹۸۴

بازتاب گسترده حضور احتمالی ویلموتس در آنتورپ

رسانه‌های کشور بلژیک این بار بعد از قطع همکاری باشگاه آنتروپ با مربی رومانیایی به صورت جدی‌تر به حضور مارک ویلموتس روی نیمکت این تیم بلژیکی پرداخته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت «nieuwsblad» از مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم آنتورپ بلژیک یاد کرد و در این خصوص نوشت: مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران هدایت آنتورپ را عهده‌دار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت با اشاره به شرایط این تیم بلژیکی عنوان کرد: آنتورپ روز پنج شنبه با لازلو بولنی سرمربی خود قطع همکاری کرد اما انتخاب یک جانشین برای او شاید، کمی طول بکشد، با این حال برخی از نام‌ها قبلاً در داخل کشور پیشنهاد شده‌اند، مانند مارک ویلموتس. ویلموتس، پس از  حضوری کوتاه در  تیم ملی ایران، هرگز نتوانسته است خود را به عنوان مربی باشگاهی ثابت کند. قرار است جلسه‌ای در این خصوص  برگزار شود.

یکی دیگر از رسانه‌های بلژیکی، «lavenir» با اشاره به جدایی مربی رومانیایی آنتورپ نوشت: پس از اعلام خبر عدم تمدید قرارداد بازیکنانی مثل سینان بولات و کوین میالالاس، این باشگاه اعلام کرد قرارداد مربی‌اش بولونی نیز تمدید نمی‌شود. ماه‌ها است که گفته می‌شود مارک ویلموتس قرار است مربی آنتورپ شود. هفته گذشته هم  مدیرعامل این باشگاه شایعات حضور میشل پرودوم و برند استورک در این باشگاه را تکذیب کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مارک ویلموتس مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل 24-2023 بوندسلیگا واقعا خاص بود. لورکوزن به یازده سال سلطه بایرن پایان داد و قهرمان شد و اشتوتگارت نیز توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

تیم تحت رهبری سباستین هوینس، 14 سال پس از آخرین حضور در لیگ قهرمانان، حالا از نظر ریاضی جواز حضور در لیگ قهرمانان بعدی را تضمین کرده است. پیروزی بروسیا دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی باعث شد بوندسلیگا پنج سهمیه در لیگ قهرمانان داشته باشد.

امروز وقتی از هوینس در مورد حضور در لیگ قهرمانان سوال شد، او گفت دوست دارد به رئال برخورد کنند: «نمی خواهم دروغ بگویم، بازی در مادرید و مقابل رئال احتمالا خاص‌ترین بازی برای ما خواهد بود، اما برخورد به بقیه تیم های سید یک لیگ قهرمانان نیز هیجان انگیز است».

دیگر خبرها

  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس