Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات کشتی خراسان رضوی به دنبال یک اسپانسر جدید جهت حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود ریاضی درباره وضعیت هیات کشتی خراسان رضوی در روزهای تعطیلی ورزش اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، از فعالیت های ورزشی منع شده ایم و برای ادامه کار نیز منتظر اعلام تقویم از سوی فدراسیون کشتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم فعالیت های معمول و ورزشی را داشته باشیم، فرصتی بدست آمده است که بتوانیم بحث های مالی هیأت از 2 سال گذشته را حسابرسی کنیم.

وی ادامه داد: البته به دنبال اجرای برنامه های آموزشی از طریق فضای مجازی و به دنبال گرفتن مجوز آن از اداره کل ورزش و جوانان هستیم چراکه سالن ها بسته است و برای این کار باید حداقل 2 نفر را در سالن تمرین بیاوریم.

ریاضی در مورد شرایط تمرینی کشتی گیران استان خراسان رضوی گفت: کم و بیش با کشتی گیران در تماس هستیم و از وضعیت آن ها مطلع می شویم. ورزشکاران در کل می توانند فعالیت های هوازی را در فضاهای باز نظیر پارک ها، کوه ها و... انجام دهند.

وی در مورد برنامه‌های هیات کشتی خراسان پس از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: همانطور که می دانید مقرر بود اسفندماه سال گذشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور را به میزبانی مشهد برگزار کنیم که این امر به دلیل شیوع کرونا محقق نشد. در حال حاضر نیز منتظریم تا شرایط بهتر شود تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. البته این کار ملزم به ارسال تقویم سال 99 از سوی فدراسیون کشتی است که قطعا نیز فدراسیون در این زمینه منتظر ارسال تقویم از اتحادیه جهانی کشتی است.

ریاضی درباره فعالیت‌های این هیات در ایام تعطیلات گفت: در حال حاضر نیز کارهای عقب افتاده را انجام می دهیم و برای آینده برنامه ریزی می کنیم، مضاف بر اینکه فعالیت های زیرساختی را نیز به منظور تجهیز خانه کشتی در دست اقدام داریم.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در مورد حضور این استان در لیگ برتر کشتی گفت: ما سال گذشته با حمایت شهرداری مشهد در لیگ تیم داری کردیم اما امسال به دلیل اینکه شهرداری برای مقابله با کرونا به صورت کلان هزینه کرده و دستش خالی است، دیگر نمی توانیم از ظرفیت این مجموعه برای تیم داری استفاده کنیم اما اگر اسپانسر خوبی پا پیش بگذارد، قطعا در لیگ نیز تیم داری خواهیم کرد.

ریاضی که با سایت فدراسیون کشتی صحبت کرده، در مورد طرح چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: به شخصه موافق سفت و سخت برگزاری انتخابی برای مشخص شدن نفرات تیم های ملی هستم. کشورهای مطرح کشتی دنیا نظیر روسیه و آمریکا نیز بر اساس یک طرح انتخابی نفرات خود را مشخص می کنند و ما نیز باید یک چرخه و طرح انتخابی داشته باشیم. به نظر من این طرح بارها و هزینه ها را از نظر فنی، از دوش فدراسیون بر می دارد و کمک کننده است.

وی در مورد اختیارات مربیان در این طرح خاطرنشان کرد: مربی باید بر اساس یک قانون نفرات خود را انتخاب کند و به نظر من اختیارات مربی بعد از برگزاری رقابت های انتخابی و مشخص شدن ملی پوشان، شروع می شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی کشتی لیگ برتر فضای مجازی هیات کشتی خراسان خراسان رضوی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)

 بیش از یک قرن پس از برخورد کشتی تایتانیک به کوه یخ قاتل خود، این کشتی هنوز نمادی از نوآوری، غرور و تراژدی بشر است. این هفته، خانه حراج هِنری آلدریج در دیوایزِز، ویلتشایر، عکس سیاه و سفید بسیار کمیابی از یک کوه یخی که برخی معتقدند همان کوه یخی است که کشتی تایتانیک را غرق کرد، به قیمت ۱۷۵۰۰ پوند (حدود ۲۲۰۰۰ دلار) فروخت. 

به گزارش فرادید، کشتی تایتانیک روز ۱۴ آوریل ۱۹۱۲ با کوه یخ برخورد کرد، برخوردی که منجر به کشته شدن حدود ۱۵۲۲ نفر از ۲۲۴۰ مسافر و خدمه کشتی شد. چند روز پس از غرق شدن این کشتی اقیانوس‌پیما، یک کشتی بازیابی و جستجو به نام سی. اِی مَک‌کِی- بِنِت برای جمع‌آوری اجساد راهی اقیانوس شد. در طول این ماموریت، یکی از مسافران از یک کوه یخ عکس گرفت. 

جان آر. اِسنو جونیور در این کشتی بود که شرکت خانوادگی او بزرگترین شرکت در نُوا اِسکوشیا بود. اسنو نقش بزرگی در رصد تلاش‌های بازیابی پس از فاجعه تایتانیک داشت. 

جویندگان حاضر در کشتی سی. اس‌مَکِی‌بنت، ۳۰۶ جسد را پیدا کردند، اما کشتی فقط ۱۰۰ تابوت حمل می‌کرد. مردان اِسنو ۱۰۰ جسد را در تابوت‌ها گذاشتند و ۹۰ جسد دیگر را در مواد دیگر پیچیدند. برای ۱۱۶ جسد باقیمانده نیز دفن دریایی انجام شد. 

به گفته وِریتی بابز از آرتنِت، یک فروشنده خانه حراج آلدریج، عکس پنج در سه اینچی کوه یخ را از خانواده اِسنو در دهه ۱۹۹۰ گرفت. بنابراین، این احتمال وجود دارد که اِسنو این عکس را خودش گرفته باشد. 

این عکس در بخشی از حراج «تایتانیک، ستاره سفید و یادبود حمل و نقل» خانه حراج آلدریج در ۲۷ آوریل فروخته شد. خانه حراج این عکس را بسیار کمیاب توصیف کرد و فروش آن نیز فراتر از انتظارات بود و تخمین پایین یعنی ۴۰۰۰ پوند (حدود ۵۰۰۰ دلار) را چهار برابر کرد. 

اَندرو آلدریج، مسئول حراج می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت بگوید این همان کوه یخی است که کشتی تایتانیک را غرق کرده! اما چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که پس از کشتی نجات کارپاتیا، مَکِی‌بِنِت یکی از نخستین کشتی‌هایی بود که به محل غرق‌شدگی رسید و کسی که سوار بر کشتی بوده تصمیم گرفته از این کوه یخ عکس بگیرد.

چارلز هاس، رئیس انجمن بین‌المللی تایتانیک می‌گوید: «تایتانیک احتمالاً پس از کشتی نوح، معروف‌ترین کشتی تاریخ است. داستان تایتانیک ۱۱۲ سال به طول انجامیده است. عده‌ای هستند که می‌گویند، کشتی غرق شد، دست از آن بردارید! اما این کشتی آنقدر داستان‌های شورانگیز دارد که نسل‌های جوان هنوز مجذوب آن هستند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست