Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:06:51 GMT

پلمب دو مسافرخانه متخلف در قم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۰۰۳

پلمب دو مسافرخانه متخلف در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: در ماه گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحدهای صنفی در شهر قم پرداختند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، از ۴۸ باب مسافرخانه مجاز در این طرح بازدید و ۲ مسافرخانه غیر مجاز متخلف را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان ۵ واحد صنفی اخطار و ۲۸ واحد تذکر لسانی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی از شهروندان خواست: با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف طی فروردین‌ماه در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف در قم طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را اجرا و در این راستا تعداد ۹۸۳ واحد صنفی در استان بازدید شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: پلیس همواره تلاش می‌نماید تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد ۹۸۳ واحد صنفی، تعداد ۶۵ واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد ۶۱ واحد صنفی اخطار پلمب دادند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمپ واحدهای متخلف اعلام نموده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به با تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4925786

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی قم فرماندهی انتظامی قم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان زلزله مواسات بیرجند بر اماکن عمومی مأموران اداره واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند