Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در دستور کار بودن لکه گیری و ارتقای کیفی روکش آسفالت در چندین محور اصلی و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران درخصوص آخرین برنامه‌ها و اقدامات در دست انجام این اداره کل در زمینه «ارتقای کیفی روکش آسفالت راه ها» در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه های شریانی اظهار داشت: با توجه به مدنظر بودن راهداری محوری و ارتقای سطح کیفی استفاده کنندگان، بحث لکه گیری و روکش محورهای شریانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران باند برگشت محور ساوه – تهران، محور وهن آباد که ترافیک فوق العاده بالایی داشت، محور ری به سمت ورامین، محدوده آبعلی به سمت هراز که از نظر رویه مشکل داشت را در بحث لکه گیری در دستور کار دارد و پیمانکاران مشغول به کار هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان تهران با تاکید بر اینکه علاوه بر محورهای اصلی، در این طرح محورهای روستایی هم برای لکه گیری و روکش در دستور کار قرار دارند، تصریح کرد: برای دریافت اعتبار بابت انجام کار پیگیری‌های لازم از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده تا کار بدون مشکل انجام شود.

وی ادامه داد: در بحث مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت که جزو برنامه ریزی هایی است که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفته، پروژه ها براساس شدت و میزان خرابی یکی پس از دیگری به ترتیب انجام خواهد شد.

حیدر نوروزی در پاسخ به این سوال که براساس این برنامه‌ریزی چه زمانی برای انجام این طرح مدنظر است، گفت: برنامه ما به این صورت است که تا اول سفرهای تابستانی که در مردادماه و شهریور است،  اقدامات مناسبی در این رابطه انجام شود.

وی ادامه داد: بحث لکه گیری و روکش آسفالت یک برنامه زمانی خاص برای خود دارد و هنگام بارش برف و باران نمی‌توان این کار را انجام داد. به همین خاطر حتما می بایست در فصل مناسب کار انجام شود. این اقدامات نهایتا تا پاییز به اتمام خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران لکه گیری و روکش دستور کار روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله نوذری به خبرنگار ما گفت: روستای تنگ بابا احمد یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان اندیکا است و حدود ۱۰ روستا در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: علاوه بر اینکه روستائیان از جاده تنگ بابا احمد تردد می‌کنند، عشایر نیز برای عبور از این مسیر استفاده می‌کنند.


نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه اهالی شهرستان لالی و اندیکا از این جاده استفاده می‌کنند، بهسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت و طرح مورد نظر به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


فرماندار اندیکا اضافه کرد: باهدف رونق گردشگری در این منطقه، معابر روستای بابا احمد نیز آسفالت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم