Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویروس کرونا در برزیل در حالی به شدت روند صعودی پیدا کرده که رییس جمهور آن همچنان بر بازگشایی مشاغل و برداشتن محدودیت‌ها پافشاری می‌کند. تاریخ انتشار: 12:40 - 26 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۹۵۰ خبرگزاری میزان - برزیل هم اکنون در جدول جهانی کرونا در جایگاه ششم قرار گرفته و در میان کشور‌های آمریکای لاتین بالاترین شمار تلفات و موارد ابتلا را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که منحنی کرونا در این کشور همچنان به شدت صعودی است، رییس جمهور برزیل از سران مشاغل خواسته است تا به منظور کمک به اقتصاد آسیب دیده کشور، برای برداشتن فرمان قرنطینه در مرکز مالی سائوپائولو، دولت محلی را تحت فشار قرار دهند.
به گزارش رویترز، پافشاری و اصرار رییس جمهور برزیل برای بازگشایی مشاغل و از سر گرفتن فعالیت‌های شغلی در حالی صورت می‌گیرد که ثبت ۱۳ هزار و ۹۴۴ مورد ابتلا به ویروس کرونا رکورد ابتلا روزانه در این کشور را شکست.

طبق داده‌های وزارت بهداشت برزیل از زمان شیوع ویروس کرونا ۲۰۲ هزار و ۹۱۸ نفر به این ویروس مبتلا شده و شمار قربانیان به ۱۳ هزار و ۹۳۳ نفر رسیده است.
رییس جمهور برزیل به دلیل خسارات وارد شده به اقتصاد کشور که در پی تمهیدات دولت در اعلام قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی رخ داده، به شدت معترض است.
وی در روز پنجشنبه در گفتگو از طریق ویدئو کنفرانس از سران مشاغل درخواست کرده تا در مقابل فرماندار سائوپائولو که محدودیت‌های منع رفت و آمد و تعطیلی برخی از مشاغل را صادر کرده، بیاستند. بیشتر بخوانید:  هشدار درباره وخیم‌تر شدن اپیدمی کرونا در آمریکا این در حالی است که شهر سائو پائولو به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر برزیل هم اکنون در بدترین وضعیت قرار داشته و با تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها به دلیل شمار بالای ابتلا دست به گریبان است.
فرماندار این شهر به ساکنان دستور داده تا در خانه‌های خود بمانند و تمامی خدمات غیر ضروری تا تاریخ ۳۱ مه (۱۱ خرداد) تعطیل اعلام شده است.
اعمال محدودیت‌ها در شهر سائو پائولو در حالی اجرا می‌شود که رییس جمهور برزیل به دنبال برداشتن این محدودیت‌ها و بازگشایی بسیاری از مشاغل غیرضروری است.
فرماندار سائو پائولو یکی از ۱۰ فرمانداری است که با رییس جمهور برای بازگشایی مشاغل مخالفت کرده است.
بحران کرونا باعث شده است تا اقتصاد برزیل به شدت آسیب ببیند. پیش بینی می‌شود که برزیل در سال ۲۰۲۰ با کاهش ۴.۷ درصدی رو به رو شود که بدترین رکود اقتصادی از سال ۱۹۰۰ به شمار می‌آید.      
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در برزیل رییس جمهور برزیل بازگشایی مشاغل محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور اغاز شد
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور