Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@23:05:31 GMT

نمکی: اجازه ورود تجهیزات غیر استاندارد را نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۱۷۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: اجازه ورود تجهیزات پزشکی و موارد مصرفی بهداشتی غیر استاندارد را به بازار نمی‌دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نمکی افزود: با وجود انبوه برنامه‌هایی که برای مقابله با کرونا داشتیم هرگز در طول این مدت از هیچ استانداردی کوتاه نیامدیم.
وی ادامه داد: حتی در اوج نیازمندی‌ها رعایت استاندارد‌ها جزو اصول ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نمکی گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاملاً نظارت دارند و غیر از موارد تأیید شده از نظر جی. ام. پی و استاندارد، اجازه ورود هیچ موردی را به بازار نمی‌دهیم مگر مواردی که افراد در خانه خودشان ماسک‌های خانگی درست می‌کنند.
وی افزود: در زمینه تهیه ماسک‌های خانگی قابل شستشو و قابل استفاده مکرر هم آموزش‌های لازم با رعایت اصول بهداشتی در صدا و سیما داده شد.   نمکی گفت: تجهیزات و موارد مصرفی پزشکی و بهداشتی هیچ وقت در طول زمان مقابله با کرونا بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت استاندارد‌ها اجازه ورود به بازار نداشتند.
وزیر بهداشت افزود: همه کارگاه‌ها قبل از اینکه بخواهند محصولات را وارد بازار کنند حتماً باید از این وزارتخانه پروانه و مجوز فعالیت بگیرند و اگر ما مورد غیر استانداردی را ببینیم قطعاً برخورد می‌کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمکی وزیربهداشت کرونا تجهیزات غیر استاندارد اجازه ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد