Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@18:56:45 GMT

خبر خوش رییس سازمان بهزیستی برای مهد‌های کودک

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۳۸۳

خبر خوش رییس سازمان بهزیستی برای مهد‌های کودک

قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی گفت: با توجه به مشکلاتی که پس از شیوع کرونا برای مهد‌های کودک غیر دولتی تحت نظر سازمان بهزیستی کشور پیش آمد و تعطیلی اجباری این مهد‌ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا از اسفندماه، رایزنی‌هایی را برای حل مشکلات این مهد‌ها آغاز کردیم.

وی افزود: در همین راستا رایزنی‌هایی با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مجموعه کارگروه بررسی مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و خوشبختانه مهد‌های کودک غیر دولتی هم به عنوان کسب و کار‌های واجد شرایط تشخیص داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی دانا خاطرنشان کرد: بر این اساس این عزیزان می‌توانند تقاضای تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی را بابت هر یک از پرسنلی که آن‌ها را حفظ کرده اند را به مراجع ذی صلاح بدهند. همچنین طبق اعلام معاون اقتصادی رییس جمهور این‌ها از امتیاز ۳ ماهه تنفس اقساط بانکی هم بهره‌مند خواهند شد. متقاضیان درخواست از تنفس سه ماهه اقساط بانکی می‌توانند درخواست خودشان را به سازمان بهزیستی ارائه کنند که در صورت تایید، موارد به بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان بهزیستی مهد کودک کودک اشتغال پارسی خبر سازمان بهزیستی مهد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که از هفتم اکتبر ادامه دارد، روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، آنروا امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، در این حمله مستمر رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، آنروا با اشاره به شرایط وخیم زنان غزه اعلام کرد: شرایط وحشتناک است، بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده در تامین آب و لوازم بهداشتی با مشکل شدید مواجه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و بر اساس داده‌های فلسطینی و سازمان ملل، ویرانی و قحطی عظیمی بر جای گذاشته است که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

براساس آمار جدید، تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود